Nico Müller, který bude startovat za vůz #93, má se svou strategií jasno. Předpovídá dokonce, že předpokládané povětrnostní podmínky mu pomůžou: „Těším se na svůj start do závodu. Maximalizujeme náš balíček, a tady v Le Mans to je vidět.
Je to dlouhý závod, ale je důležité být připravený na všechno. Někteří kluci chtějí být agresivní hned od začátku, takže je klíčové najít svůj flow a zachovat klid na startu. Někdy není tak špatné začít ve středu pole, protože na pozici záleží až v neděli odpoledne“
Jean-Eric Vergne souhlasí s Müllerem a věří, že budou i rychlejší: „Náš výkon v závodě bude lepší než v kvalifikaci. Vzhledem k tomu, že startujeme na 15. místě, je důležité zůstat s polem a hlavně zůstat ve vedoucím kole. Musíme využít všechny příležitosti, které se nám naskytnou, a bude jich hodně, hlavně kvůli povětrnostním podmínkám.“
Kvalifikace je důležitou součástí, Vandoorne však podtrhl její důlěžitost poznatkem, že pole Hypercars je čím dál tím větší a dostat se dopředu je těžké. I přes to věří v temto vozu #93.
„Myslím, že důležitost kvalifikace ve vytrvalostních závodech se rozhodně změnila. Umístění v popředí znamená opravdu veliký rozdíl. Pole je velmi blízko, pro všechny to bude vyrovnané, protože to bude takový 24hodinový sprint. Počasí nemá být dobré, což taky bude hrát svou roli, ale bude to zajímavé,“ sdělil Stoffel Vandoorne.
Nico Müller a Pascal Wehrlein usednou do vozů Hypercars 963 týmu Porsche Penske už v…
Maro Engel vstupuje do své desáté sezony v DTM s Mercedesem. Před prvním víkendem sdělil…
Jules Gounon promluvil o své debutové sezoně v DTM, svých očekáváních a cílech, a mnoho…
Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…
Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…
Šampionát DTM se vrací na závodní okruhy. Devět prémiových výrobců a mezinárodní pole s 24…