„Od Imoly jsme se určitě hodně naučili. I přes nepříliš skvělý výsledek si myslím, že jsme byli konkurenceschopní a to je to pozitivní z celého víkendu. Od té doby hodně pracujeme a vše analyzujeme,” začal Molina.
Začátek sezony pro Ferrari v Kataru nebyl nejlepší, na Imole to však vypadalo tak, že budou dominovat.
„Z celého víkendu, dokonce i sezóny, byla sobota v Imole náš nejlepší výkon. Náš domácí závod a 1-2-3 v kvalifikaci je něco neuvěřitelného. Někdy děláme chyby, někdy ne. To je holt motorsport, nikoho nemůžeme obviňovat z chyb, které se v Imole staly.”
Ferrari vedlo v závodě, dokud nezačaly padat první kapky deště na trať. Všechny tři Hypercars Ferrari byli povolány do boxů příliš pozdě na výměnu pneumatik s mokrou složkou. Poté, když se trať vysušila, udělalo Ferrari tu samou chybu, když k přezutí zpět na suché pneumatiky proběhlo příliš pozdě.
„Chyba byla, že jsme si mysleli, že brzo přestane pršet, protože první a druhý sektor byl ještě pěkně suchý a naše tempo bylo dobré. Máme před sebou ještě dlouhou cestu, stále je co učit a čeho dosáhnout, takže hodně pracujeme a dáváme do tohoto šampionátu maximum, zejména proto, že jsme v šampionátu stále docela nováčci.”
Tempo by mělo být dobré i ve Spa, avšak bitva s počasím je také očekávána.
„V Imole jsme byli rychlí a to je také cílem tohoto víkendu. Musíme pokračovat tak, jak jsme, protože podle mého názoru se nám to docela daří. Tady ve Spa bychom měli mít podobné tempo.“
Závod ve Spa je první v letošním kalendáři, který není novinkou. Posledních několik let je nedílnou součástí sezony WEC, i přesto je to nová trať pro spoustu Hypercars. Podle Moliny to však nutně neznamená výhodu: „Je to možná výhoda, že jsme tu jezdili vloni, známe tady management pneumatik. Ale nakonec to není tak významné, protože týmy, které zde nezávodily, zde testovaly.
Zahřívání pneumatik je ale aktuální téma, zvláště tady. Loni jsme měli ohřívače pneumatik, letos ne. S tímto rozhodnutím nejsme spokojeni, ale nemáme na výběr. V Imole za safety carem ve vlhkých podmínkách by byly příjemné teplé pneumatiky. Uvidíme, zda nám to znepříjemní víkend i tady.”
Iron Dames se pro sezonu 2025 vrací k vozům Porsche GT3 napříč všemi kategoriemi. Celkem…
GT World Challenge se přesunulo do Saúdské Arábie pro velké finále na 6 hodin.
Théo usedl to Hypercaru Peugeotu poprvé v letošním juniorském testu v Bahrajnu. Po silném debutu…
Lamborghini oficiálně potvrzuje svůj odchod WEC, jak z kategorie Hypercar, tak z kategorie LMGT3. Italský…
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…