Cadillac V-Series.R s číslem 2, týmu Chip Ganassi, který sdíleli Earl Bamber, Alex Lynn a Sebastien Bourdais, přišel o své páté místo v prvním závodě WEC. Kontroly po závodech odhalily, že karoserie vozu neodpovídá homologovanému modelu.
Ve zveřejněné zprávě bylo uvedeno, že „výsledky z 3D skenování a dalšího vyšetřování ukazují, že tyto lišty zadního difuzoru namontované na levé straně a na pravé straně jsou vyšší (v ose Z) a nesouosé (v ose Y), než je nominální hodnota z oficiálního CAD nástavby včetně povolených tolerancí“.
Komisaři obdrželi dvě technické zprávy v časných hodinách 3. března, v noci, která následovala po katarském kole, odhalující, že Cadillac porušil článek 3.11.2 technických předpisů.
Manažer týmu Stephen Mitas byl následně 16. března svolán sportovními komisaři, kde Mitas potvrdil, že měření provedená týmem technických přejímek byla správná.
Cadillac na svou obranu předložil technickou zprávu od podvozkového partnera Dallara, který připustil, že dva díly byly značce GM dodány bez závěrečných kontrol kvality.
Přestože sportovní komisaři uznali, že ze strany Cadillacu nebo Dallary nešlo o žádný zlý úmysl, bylo rozhodnuto diskvalifikovat vůz ze závodu, protože stále porušoval technické předpisy stanovené FIA a Automobile Club de l’Ouest.
Druhé kolo World Endurance Championship je už za tři týdny na italské Imole.
Maro Engel vstupuje do své desáté sezony v DTM s Mercedesem. Před prvním víkendem sdělil…
Jules Gounon promluvil o své debutové sezoně v DTM, svých očekáváních a cílech, a mnoho…
Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…
Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…
Šampionát DTM se vrací na závodní okruhy. Devět prémiových výrobců a mezinárodní pole s 24…
Vůz #46, tedy i Valentino Rossi, zísiává druhé kategorii LMGT3 na italské Imole. Závod vyhrálo…