Menezes oznámil na svém Instagramu, že po listopadovém finále v Bahrajnu opustí program Peugoetu ve WEC.
„Po tříleté společné cestě, plné vzestupů a pádů, bude Bahrajn oficiálně mým posledním závodem s Peugeotem ve FIA WEC,“ napsal.
„Bylo pro mě naprostým potěšením stavět tento projekt společně a vytvářet vzpomínky, které zůstanou na celý život. Jak se jedny dveře zavřou, otevřou se nové dveře. Je příliš brzy na to, abych se s vámi podělil o všechny mé plány na rok 2024, ale bude to rychlé. Hodně štěstí týmu.“
Spekuluje se, že jeho místo v programu LMh převezme Stoffel Vandoorne, který v letošní sezoně působil jako rezervní jezdec. Za volant usedl už v 6 hodinovém závodě na Japonské trati Fuji místo zraněného Nica Müllera.
Vandoorne však připustil, že střed formule E v Berlíně a WEC ve Spa by mohl být problém pro jeho plnohodnotné působení v šampionátu.
„Jsem závodní jezdec a chci v obou seriích,“ řekl Vandoorne. „Čím více můžete jezdit, tím lépe. Lidé někdy říkají, že není dobré kombinovat programy, protože jde o různá auta. Já o tom přemýšlím opačně. Myslím si, že je vlastně dobré kombinovat různá auta, protože se pro každé auto, které řídíte, naučíte různé dovednosti.
Celá věc s rozpisem je velkým otazníkem. Není to problém jen pro mě, je to problém pro spoustu kluků v tomto paddocku, kteří dělají také formuli E a WEC.
Doufám, že mezi oběma šampionáty proběhnou rozhovory a najde se řešení, jak je oddělit,“ vyjádřil Vandoorne své obavy.
Maro Engel vstupuje do své desáté sezony v DTM s Mercedesem. Před prvním víkendem sdělil…
Jules Gounon promluvil o své debutové sezoně v DTM, svých očekáváních a cílech, a mnoho…
Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…
Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…
Šampionát DTM se vrací na závodní okruhy. Devět prémiových výrobců a mezinárodní pole s 24…
Vůz #46, tedy i Valentino Rossi, zísiává druhé kategorii LMGT3 na italské Imole. Závod vyhrálo…