Bortolotti vyhrál svůj druhý letošní závod DTM na Lausitzringu po bitvě s Riccardem Fellerem.
Jeho pozávodní oslavy však byly spíše krotké kvůli únavě z horka v horkém dni, kdy okolní teplota dosahovala 30 °C a teploty v jeho voze vrcholily na 70 °C.
Snímky ukázaly, že mechanici SSR Performance museli polít Bortolottiho vodou a kostkami ledu, když se vrátil do uzavřeného parkoviště. Italský jezdec byl také viděn, jak popíjí plechovku nealkoholických nápojů, aby se po závodě zchladil.
„Okamžitě jsem zavolal klukům: ‘Hej, přineste mi hned něco k pití. Chci něco studeného, protože musím co nejrychleji vystoupit z auta’,” řekl Bortolotti.
„Proto jsem si neužil kolo po projetí cílem, které si normálně užíváte, protože tak vyhrajete závod.”
Bortolotti se také potýkal s horkem uvnitř vozu v sobotním úvodním závodě, kde skončil druhý za jezdcem Ferrari, Jackem Aitkenem .
Lamborghini Huracan je jedním z mála vozů GT3 bez klimatizace a hlavní chladicí systém na nejnovější verzi Evo je také chápán jako horší než u předchozího modelu.
„Hlavně když se po závodě vrátíte do boxů, všechno teplo se dostane do auta,” vysvětlil. „V tu chvíli je v kokpitu docela horko, ale už se cítím lépe.
V posledních kolech jsem se vždy ptal: ‘Kolik kol ještě stihneme? Naštěstí je vše v pořádku, ale musíme nějak zapracovat na chlazení, protože v autě je opravdu horko.”
Bortolotti nebyl jediným jezdcem, který během pátého kola sezóny trpěl nedostatkem chlazení v Lamborghini.
Maximilian Paul, který vyhrál při svém prvním letošním výjezdu na Nürburgringu, musel z obou závodů na Lausitzringu odstoupit kvůli extrémnímu horku.
„Měl jsem problém s teplotou v kokpitu. Ucpala se ventilace a nemohl jsem dostat žádný vzduch, což znamenalo, že jsem byl pěkně zmlácený a musel jsem zastavit,” vysvětlil Paul.
Britský pilot Jack Aitken zvítězil na Sachsenringu po startu z pole position. Stupně vítězů doplnili…
Jules Gounon se vrátí do sestavy hypercarů FIA WEC příští týden pro 6h Fuji, kde…
Legenda mistrovství světa v rallye Sebastien Ogier vyjádřil přání startovat v DTM poprvé od jeho…
Posádka AF Corse s číslem 83 se konečně dočkala. Žluté Ferrari bylo vidět vysoko prakticky…
Jezdci vítězného Ferrari v nedělním kole mistrovství světa vytrvalostních závodů (FIA WEC) v Austinu popsali…
Přestože získal pole position pro nedělní závod Jules Gounon, z vítězství se radoval druhý Mercedes.…