Toyota GR010 bude s hmotností 1060 kg nejtěžším Hypercarem v Sebringu. To je o 30 kg těžší než nejlehčí vozy, nehybridní Glickenhaus 007 LMH a Vanwall Vandervell 680, s hmotností 1030 kg.
Cadillac V-Series R bude vážit 1038 kg, Porsche 963 1048 kg, Peugeot 9X8 1049 kg a Ferrari 499P 1057 kg.
Pokud jde o výkon, kromě toho, že je Glickenhaus nejlehčí, bude mít také největší výkon, a to 520 kW neboli 697 koní. Nejméně výkonným autem bude Vanwall s výkonem 685 koní.
Hybridní vozy se budou lišit výkonem od Cadillacu s výkonem 688 koní až po Peugeot s výkonem 694 koní. Ferrari bude mít 690 koní, Porsche a Toyota 693 koní.
Tři hybridní vozy LMH, Toyota, Peugeot a Ferrari, mají hybridní pohon všech kol. Ferrari a Toyota to dokážou nasadit při rychlosti 190 km/h, zatímco Peugeot bude schopen nasadit o 40 km/h dříve, při 150 km/h.
Vozem, který dokáže spotřebovat nejvíce energie, paliva nebo elektřiny během jediného stintu bude Toyota s 913 MJ. Porsche je o jeden MJ niže na 912 MJ, a Glickenhaus je také o jeden MJ níže na 911 MJ. Ferrari bude používat 908 MJ každý stint, zatímco Cadillac bude na 905 MJ a Vanwall nejnižší, na 900 MJ.
Po Sebringu budou Ferrari a Toyota moci jezdit o 19 kg a 17 kg lehčí. Peugeot ztratí 7 kg. Porsche a Cadillac ztratí každý o 3 kg. Nehybridní LMH od Vanwallu a Glickenhausu pojedou se stejnou hmotností pro Portimao, Spa i Le Mans. Ferrari ztratí po Sebringu 8 koní a Toyota 7 koní.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…