Toyota GR010 bude s hmotností 1060 kg nejtěžším Hypercarem v Sebringu. To je o 30 kg těžší než nejlehčí vozy, nehybridní Glickenhaus 007 LMH a Vanwall Vandervell 680, s hmotností 1030 kg.
Cadillac V-Series R bude vážit 1038 kg, Porsche 963 1048 kg, Peugeot 9X8 1049 kg a Ferrari 499P 1057 kg.
Pokud jde o výkon, kromě toho, že je Glickenhaus nejlehčí, bude mít také největší výkon, a to 520 kW neboli 697 koní. Nejméně výkonným autem bude Vanwall s výkonem 685 koní.
Hybridní vozy se budou lišit výkonem od Cadillacu s výkonem 688 koní až po Peugeot s výkonem 694 koní. Ferrari bude mít 690 koní, Porsche a Toyota 693 koní.
Tři hybridní vozy LMH, Toyota, Peugeot a Ferrari, mají hybridní pohon všech kol. Ferrari a Toyota to dokážou nasadit při rychlosti 190 km/h, zatímco Peugeot bude schopen nasadit o 40 km/h dříve, při 150 km/h.
Vozem, který dokáže spotřebovat nejvíce energie, paliva nebo elektřiny během jediného stintu bude Toyota s 913 MJ. Porsche je o jeden MJ niže na 912 MJ, a Glickenhaus je také o jeden MJ níže na 911 MJ. Ferrari bude používat 908 MJ každý stint, zatímco Cadillac bude na 905 MJ a Vanwall nejnižší, na 900 MJ.
Po Sebringu budou Ferrari a Toyota moci jezdit o 19 kg a 17 kg lehčí. Peugeot ztratí 7 kg. Porsche a Cadillac ztratí každý o 3 kg. Nehybridní LMH od Vanwallu a Glickenhausu pojedou se stejnou hmotností pro Portimao, Spa i Le Mans. Ferrari ztratí po Sebringu 8 koní a Toyota 7 koní.
Nico Müller a Pascal Wehrlein usednou do vozů Hypercars 963 týmu Porsche Penske už v…
Maro Engel vstupuje do své desáté sezony v DTM s Mercedesem. Před prvním víkendem sdělil…
Jules Gounon promluvil o své debutové sezoně v DTM, svých očekáváních a cílech, a mnoho…
Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…
Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…
Šampionát DTM se vrací na závodní okruhy. Devět prémiových výrobců a mezinárodní pole s 24…