„Dlouho jsme o tom přemýšleli a dospěli jsme k rozhodnutí: čislo 1 je samozřejmě do jisté míry zásluhou týmu, ale především jezdce,“ řekl šéf týmu Klaus Landgraf.
„To je Raffaeleho číslo 1. a my ho umístíme někam do naší domovské základny,“ slibuje Landgraf. „Myslím, že jejich lepení na vozidlo, které používáme, je neopodstatněné ve dvou ohledech.
Na jednu stranu tito dva jezdci, kteří se chystají posunout auto, tuhle jedničku nezažili. A na druhou stranu, kdybychom nechali ty s jedničkou nastartovat, myslím, že bychom na ty dva chlapy vyvinuli psychický tlak, což nemusí být dobré“, zdůvodňuje své rozhodnutí.
Landgraf zatím neprozradil, kdo pro ně bude závodit. Jediné, co je jisté, je, že to nebude Marciello, jelikož je to platinový jezdec, a ti mají od letošního roku zakázané jezdit v GT Masters. Pro platinové jezdce je určeno DTM, tedy špička německé pyramidy GT, pod kterou se nachází GT Masters.
Landgraf vidí novou koexistenci dvou závodních sérií GT3 s různým zaměřením pod záštitou ADAC jako „víceméně ideální“ situaci: „Tyto dvě platformy se spojili na jeden víkend. Máte GT Masters, pro prezentaci mladých talentů, předchůdce DTM. Myslím, že je to úspěšný program, který tam ADAC zavedl.“
ADAC GT Masters uspořádá čtyři ze svých šesti závodních víkendů jako součást podpůrného programu DTM, což snižuje logistické úsilí pro dvojité účastníky, jako je Landgraf.
Lamborghini oficiálně potvrzuje svůj odchod WEC, jak z kategorie Hypercar, tak z kategorie LMGT3. Italský…
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…