„Dlouho jsme o tom přemýšleli a dospěli jsme k rozhodnutí: čislo 1 je samozřejmě do jisté míry zásluhou týmu, ale především jezdce,“ řekl šéf týmu Klaus Landgraf.
„To je Raffaeleho číslo 1. a my ho umístíme někam do naší domovské základny,“ slibuje Landgraf. „Myslím, že jejich lepení na vozidlo, které používáme, je neopodstatněné ve dvou ohledech.
Na jednu stranu tito dva jezdci, kteří se chystají posunout auto, tuhle jedničku nezažili. A na druhou stranu, kdybychom nechali ty s jedničkou nastartovat, myslím, že bychom na ty dva chlapy vyvinuli psychický tlak, což nemusí být dobré“, zdůvodňuje své rozhodnutí.
Landgraf zatím neprozradil, kdo pro ně bude závodit. Jediné, co je jisté, je, že to nebude Marciello, jelikož je to platinový jezdec, a ti mají od letošního roku zakázané jezdit v GT Masters. Pro platinové jezdce je určeno DTM, tedy špička německé pyramidy GT, pod kterou se nachází GT Masters.
Landgraf vidí novou koexistenci dvou závodních sérií GT3 s různým zaměřením pod záštitou ADAC jako „víceméně ideální“ situaci: „Tyto dvě platformy se spojili na jeden víkend. Máte GT Masters, pro prezentaci mladých talentů, předchůdce DTM. Myslím, že je to úspěšný program, který tam ADAC zavedl.“
ADAC GT Masters uspořádá čtyři ze svých šesti závodních víkendů jako součást podpůrného programu DTM, což snižuje logistické úsilí pro dvojité účastníky, jako je Landgraf.
Maro Engel vstupuje do své desáté sezony v DTM s Mercedesem. Před prvním víkendem sdělil…
Jules Gounon promluvil o své debutové sezoně v DTM, svých očekáváních a cílech, a mnoho…
Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…
Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…
Šampionát DTM se vrací na závodní okruhy. Devět prémiových výrobců a mezinárodní pole s 24…
Vůz #46, tedy i Valentino Rossi, zísiává druhé kategorii LMGT3 na italské Imole. Závod vyhrálo…