„Dlouho jsme o tom přemýšleli a dospěli jsme k rozhodnutí: čislo 1 je samozřejmě do jisté míry zásluhou týmu, ale především jezdce,“ řekl šéf týmu Klaus Landgraf.
„To je Raffaeleho číslo 1. a my ho umístíme někam do naší domovské základny,“ slibuje Landgraf. „Myslím, že jejich lepení na vozidlo, které používáme, je neopodstatněné ve dvou ohledech.
Na jednu stranu tito dva jezdci, kteří se chystají posunout auto, tuhle jedničku nezažili. A na druhou stranu, kdybychom nechali ty s jedničkou nastartovat, myslím, že bychom na ty dva chlapy vyvinuli psychický tlak, což nemusí být dobré“, zdůvodňuje své rozhodnutí.
Landgraf zatím neprozradil, kdo pro ně bude závodit. Jediné, co je jisté, je, že to nebude Marciello, jelikož je to platinový jezdec, a ti mají od letošního roku zakázané jezdit v GT Masters. Pro platinové jezdce je určeno DTM, tedy špička německé pyramidy GT, pod kterou se nachází GT Masters.
Landgraf vidí novou koexistenci dvou závodních sérií GT3 s různým zaměřením pod záštitou ADAC jako „víceméně ideální“ situaci: „Tyto dvě platformy se spojili na jeden víkend. Máte GT Masters, pro prezentaci mladých talentů, předchůdce DTM. Myslím, že je to úspěšný program, který tam ADAC zavedl.“
ADAC GT Masters uspořádá čtyři ze svých šesti závodních víkendů jako součást podpůrného programu DTM, což snižuje logistické úsilí pro dvojité účastníky, jako je Landgraf.
Cadillac vítá značku Mobil 1 jako svého hlavního sponzora vozu Cadillac Wayne Taylor Racing V-Series.R…
Evropský šampionát má za sebou druhý závodní víkend letošní sezony. V prvním závodě se podruhé…
Od nedělního závodu na Lausitzringu (25. května 2025) mohou čeští fanoušci konečně vidět a slyšet…
Tým WRT dosáhl ve druhém závodě v Zandvoortu pozoruhodného vítězství, když skvělá zastávka v boxech…
Dvojice Rutronik Racing Patric Niederhauser a Sven Müller zahájila svůj boj o titul ve Sprint…
Již příští měsíc se pojede největší vytrvalostní závod na světě: ikonický 24hodinový závod na francouzském…