EUIPO (Úřad Evropské unie pro duševní vlastnictví) vynesl svůj verdikt ve čtvrtek 2. února. V rámci verdiktu evropský orgán zrušil požadavek ByKolles. K tomuto závěru si úřad vyžádal a prozkoumal soubory důkazů poskytnutých od obou stran Společnost Sanderson International Marketing předložila důkazy o komerčních aktivitách pro znovuuvedení značky Vanwall. Ty mají podobu různých článků v tisku nebo televizního vysílání.
To by tedy mohlo zkomplikovat účast Vanwallu v letošní sezoně WEC. Přítomnost rakouského Hypercaru stále podléhá určitým podmínkám, včetně jeho homologace. Výrobci musí mít především možnost používat název značky, na kterou mají práva.
Rozumí se také, že rozhodnutí EUIPO bude mít pravděpodobně vliv i na německou ochrannou známku registrovanou PMC/ByKolles – tato ochranná známka je již napadena společností Vanwall 1958.
To vše staví plánovaný program „Vanwall“ HyperCar do značných potíží se sportovními předpisy WEC, které trvají na tom, že tým nasazující vůz musí mít buď práva ke značce, nebo souhlas vlastníka značky používat značku. Ani jeden z nich není v současné době na místě pro úsilí, které bylo uvedeno v části „S výhradou homologace“ na seznamu celosezónních přihlášek.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…