Mezitím se tým z Knittelfeldu vrací do GT World Challenge Europe. Závodní tým naposledy soutěžil v závodní sérii SRO v roce 2021. ADAC po mnoho let dbá na to, aby nedocházelo k překrývání termínů s GT World Challenge Europe a nyní tuto taktiku používá i v DTM, což si Grasser velmi pochvaluje. Šéf týmu uvádí, že jeho tým tam bude s jedním nebo dvěma vozidly.
Šéf týmu Grasser, který má čtyři Hurácany GT3, vysvětluje, proč omezuje program DTM: „Dlouho jsme o tom přemýšleli, ale úsilí bylo pro nás příliš velké. Kombinace DTM a GT World Challenge nám vyhovuje.“
Cadillac vítá značku Mobil 1 jako svého hlavního sponzora vozu Cadillac Wayne Taylor Racing V-Series.R…
Evropský šampionát má za sebou druhý závodní víkend letošní sezony. V prvním závodě se podruhé…
Od nedělního závodu na Lausitzringu (25. května 2025) mohou čeští fanoušci konečně vidět a slyšet…
Tým WRT dosáhl ve druhém závodě v Zandvoortu pozoruhodného vítězství, když skvělá zastávka v boxech…
Dvojice Rutronik Racing Patric Niederhauser a Sven Müller zahájila svůj boj o titul ve Sprint…
Již příští měsíc se pojede největší vytrvalostní závod na světě: ikonický 24hodinový závod na francouzském…