Mezitím se tým z Knittelfeldu vrací do GT World Challenge Europe. Závodní tým naposledy soutěžil v závodní sérii SRO v roce 2021. ADAC po mnoho let dbá na to, aby nedocházelo k překrývání termínů s GT World Challenge Europe a nyní tuto taktiku používá i v DTM, což si Grasser velmi pochvaluje. Šéf týmu uvádí, že jeho tým tam bude s jedním nebo dvěma vozidly.
Šéf týmu Grasser, který má čtyři Hurácany GT3, vysvětluje, proč omezuje program DTM: „Dlouho jsme o tom přemýšleli, ale úsilí bylo pro nás příliš velké. Kombinace DTM a GT World Challenge nám vyhovuje.“
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…