Mezitím se tým z Knittelfeldu vrací do GT World Challenge Europe. Závodní tým naposledy soutěžil v závodní sérii SRO v roce 2021. ADAC po mnoho let dbá na to, aby nedocházelo k překrývání termínů s GT World Challenge Europe a nyní tuto taktiku používá i v DTM, což si Grasser velmi pochvaluje. Šéf týmu uvádí, že jeho tým tam bude s jedním nebo dvěma vozidly.
Šéf týmu Grasser, který má čtyři Hurácany GT3, vysvětluje, proč omezuje program DTM: „Dlouho jsme o tom přemýšleli, ale úsilí bylo pro nás příliš velké. Kombinace DTM a GT World Challenge nám vyhovuje.“
Zůstane Timo Glock v roce 2026 u týmu McLaren Dörr Motorsport v DTM? Bývalý jezdec…
Genesis má za sebou úspěšný shakedown nového Hypercaru GMR-001. Přesné místo konání tohoto shakedownu není…
Druhé vítězství sezóny, 30. vítězství v kariéře DTM: René Rast zažil fantastickou neděli během pátého…
Trojnásobný šampion DTM René Rast si zajistil další vítězství v rámci německého šampionátu.
Šampionát DTM se přesouvá do druhé poloviny letošní sezóny, přičemž Jack Aitken dominoval sobotnímu závodu…
Nick Cassidy, bývalý pilot DTM a současný vícemistr Formule E, spolu s Peugeotem, silně naznačil…