Mezitím se tým z Knittelfeldu vrací do GT World Challenge Europe. Závodní tým naposledy soutěžil v závodní sérii SRO v roce 2021. ADAC po mnoho let dbá na to, aby nedocházelo k překrývání termínů s GT World Challenge Europe a nyní tuto taktiku používá i v DTM, což si Grasser velmi pochvaluje. Šéf týmu uvádí, že jeho tým tam bude s jedním nebo dvěma vozidly.
Šéf týmu Grasser, který má čtyři Hurácany GT3, vysvětluje, proč omezuje program DTM: „Dlouho jsme o tom přemýšleli, ale úsilí bylo pro nás příliš velké. Kombinace DTM a GT World Challenge nám vyhovuje.“
Maro Engel vstupuje do své desáté sezony v DTM s Mercedesem. Před prvním víkendem sdělil…
Jules Gounon promluvil o své debutové sezoně v DTM, svých očekáváních a cílech, a mnoho…
Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…
Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…
Šampionát DTM se vrací na závodní okruhy. Devět prémiových výrobců a mezinárodní pole s 24…
Vůz #46, tedy i Valentino Rossi, zísiává druhé kategorii LMGT3 na italské Imole. Závod vyhrálo…