Od svého příchodu do vytrvalostních závodů v roce 2020 se Signatechem závodil tým Richard Mille Racing se čtyřmi ženami, konkrétně Sophií Flörsch, Tatianou Calderon, Beitske Visser a Lilou Wadoux. V ELMS v roce 2020 a poté se tým přesunul do WEC pro 2021 a 2022.
„Při vytváření týmu Richard Mille Racing Team bylo naším původním cílem tvrdě zasáhnout, abychom upozornili na nedostatek příležitostí pro ženy,” vzpomíná Amanda Mille, projektová manažerka.
„Složením 100% ženské posádky bylo cílem dostat se na nejvyšší úroveň motoristických závodů. Náš přístup a naše služby, které nemáme našim mužským protějškům co závidět, zpochybnily předsudky.
Postupně jsme projekt rozvíjeli nasloucháním našim zástupcům. Všichni nám vysvětlili, že by se jim podařilo postoupit v tomto světě v den, kdy by muži požádali, aby se s nimi spojili. Letos jsme uspěli s vynikajícími jezdci nadšenými pro náš projekt: Lilou Wadoux, ke které se později přidali Charles Milesi, Sébastien Ogier a Paul-Loup Chatin.
Každý rok jsme udělali nový krok. Naše výkony nám umožnily dokázat spoustu věcí. Měli jsme štěstí, že nás podpořili lidé, kteří sdíleli naši vizi potenciálu pilotek a dostávali stále více žádostí, aby se k nám přidali.
Za tento úspěch vděčíme Signatechu a všem pilotům, inženýrům, technikům a mechanikům. Tyto tři skvělé roky by nikdy nebyly možné bez Signatechu pod vedením Philippa Sinaulta a Giuseppe Bizzocy. Byli jediní, kteří našemu projektu věřil a posunuli ho kupředu tím, že mu dali všechny prostředky k existenci a zářit s nejlepšími jezdkyněmi ve stále náročnějším a soutěživějším World Endurance Championship.”
Philippe Sinault, šéf Signatechu, byl s projektem také spokojený: „Tento projev změnil mentalitu a je nám ctí, že jsme se mohli zúčastnit na naší úrovni. Přítomnost žen v našem sportu již není zpochybňována! Jak mi rád připomíná náš zástupce generálního manažera Giuseppe Bizzoca, v roce 2020 několik jezdců odmítlo nahradit Katherine Leggeovou po jejím zranění. Dnes nám někteří z nich volají, aby se zapojili do programu. To jasně ukazuje, že ženy jsou konečně považovány za pilotky samy o sobě, jak tomu vždy mělo být.
Nakonec jsme hrdí na to, že jsme viděli pokroky našich chráněnců, jako je Lilou, která se během testů nováčků za pouhý rok dostala z Alpine A110 Cupu do Hypercaru.”
V příštím roce se proto Signatech zaměří na své aktivity s Alpine, se vstupem dvou Oreca 07 do LMP2 a vývojem Hypercaru. Pokud jde o zapojení značky Richard Mille, připravuje se na vývoj a přitom zůstává věrná svým původním cílům, ale projekt Richard Mille Racing Team končí.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…