ADAC GT

Seyffarth Motorsport se vrací do ADAC GT Masters, pojede už letošní finále

Seyffarth Motorsport se vrací do ADAC GT Masters pro celou příští sezonu, startovat budou ale už ve finálním víkendu letošní sezony na Hockenheimu.


Tým Seyffarth Motorsport bude slavit svůj comeback v ADAC GT Masters s Audi už při finále letošní sezony. O víkendu od 21. do 23. října na Hockenheimringu se bude hledat německý mistr GT 2022, tým z Querfurtu v Sasku-Anhaltsku bude startovat jako host a vrátí se tak ke svým kořenům. 

Tento start slouží jako zkouška pro tým, jelikož v nadcházející sezóně by Seyffarth Motorsport chtěl opět trvale jezdit v ADAC GT Masters. Audi R8 LMS GT3 Evo II bude na konci sezóny řídit Robin Rogalski a závodní jezdec Audi Sport Frédéric Vervisch. 

Seyffarth Motorsport byl již na začátku, když šampionát debutoval v roce 2007, tehdy s Porsche 997 GT3 Cup. V roce 2012 přesedlal na Mercedes-Benz SLS AMG GT3, dnes je tým na cestách s Audi s velkými úspěchy. V letošním roce tým obsadil druhé místo v celkovém pořadí GT3 a týmové klasifikaci závodu GTC Race. Robin Rogalski si navíc zajistil vítězství ve třídě SemiPro šampionátu GT3 Sprint. 

V průběhu sezóny dozrála myšlenka znovu startovat v ADAC GT Masters. Partneři a sponzoři byli okamžitě přesvědčeni a piloti byli rychle nalezeni. „Jsme velmi rádi, že jsme zpět v ADAC GT Masters. Z minulosti víme, jak silná je série, a chceme ji vidět ve startu na Hockenheimu,” sdělil své pocity o návratu Tobias Seyffarth. 

„S Frédéricem máme na palubě zkušeného pilota, od kterého se Robin může hodně naučit. Vylézt z GTC Race je pro něj velká příležitost. Pro nás jako tým je skvělé, že jsou tam ti dva, mohou nám dát důležitou zpětnou vazbu. Závody v Hockenheimu jsou pro nás testem, protože příští sezónu bychom rádi startovali celou sezonu v ADAC GT Masters,” dodal Seyffarth. 

Robin Rogalski také ví, jak náročný šampionát je GT Masters. Dvaadvacetiletý pilot to alezná ze svých vystoupení v ADAC GT4 Germany v roce 2021: „Je to poprvé, co soutěžím v ADAC GT Masters a opravdu se na to moc těším. Nevím přesně, co čekat, jen ti soupeři jsou  neuvěřitelně rychlí. 

K závodění jsem se dostal až v 16 letech, takže nemám tolik zkušeností jako mnoho jiných jezdců. Dám do toho všechno a chci se od Frédérica naučit co nejvíc. Letošní sezónu zahájil s Valentinem Rossim a Nico Müllerem v GT World Challenge Europe. Jezdit s ním je pro mě opravdu něco speciálního.“

Tereza Černá

Recent Posts

Tim Reiter mění pro letošní sezonu angažmá, zůstává ale v ADAC GT4 Germany

Tým ME Motorsport bude v sezóně 2025 opět soutěžit v německém ADAC GT4. Tým pořídil…

3 hodinami ago

Aston Martin vstupuje do DTM

Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.

2 dny ago

Bortolotti, Thiim, Lamborghini a Red Bull: ABT Sportsline představuje svůj tým DTM

ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…

3 dny ago

Arthur Leclerc pojede GT World Challenge s Ferrari

Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…

4 dny ago

Zbarvení Ferrari 499P pro letošní sezonu WEC

Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…

5 dny ago

Logan Sargeant odchází z programu IDEC Sport by Genesis

Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…

5 dny ago