Tým Seyffarth Motorsport bude slavit svůj comeback v ADAC GT Masters s Audi už při finále letošní sezony. O víkendu od 21. do 23. října na Hockenheimringu se bude hledat německý mistr GT 2022, tým z Querfurtu v Sasku-Anhaltsku bude startovat jako host a vrátí se tak ke svým kořenům.
Tento start slouží jako zkouška pro tým, jelikož v nadcházející sezóně by Seyffarth Motorsport chtěl opět trvale jezdit v ADAC GT Masters. Audi R8 LMS GT3 Evo II bude na konci sezóny řídit Robin Rogalski a závodní jezdec Audi Sport Frédéric Vervisch.
Seyffarth Motorsport byl již na začátku, když šampionát debutoval v roce 2007, tehdy s Porsche 997 GT3 Cup. V roce 2012 přesedlal na Mercedes-Benz SLS AMG GT3, dnes je tým na cestách s Audi s velkými úspěchy. V letošním roce tým obsadil druhé místo v celkovém pořadí GT3 a týmové klasifikaci závodu GTC Race. Robin Rogalski si navíc zajistil vítězství ve třídě SemiPro šampionátu GT3 Sprint.
V průběhu sezóny dozrála myšlenka znovu startovat v ADAC GT Masters. Partneři a sponzoři byli okamžitě přesvědčeni a piloti byli rychle nalezeni. „Jsme velmi rádi, že jsme zpět v ADAC GT Masters. Z minulosti víme, jak silná je série, a chceme ji vidět ve startu na Hockenheimu,” sdělil své pocity o návratu Tobias Seyffarth.
„S Frédéricem máme na palubě zkušeného pilota, od kterého se Robin může hodně naučit. Vylézt z GTC Race je pro něj velká příležitost. Pro nás jako tým je skvělé, že jsou tam ti dva, mohou nám dát důležitou zpětnou vazbu. Závody v Hockenheimu jsou pro nás testem, protože příští sezónu bychom rádi startovali celou sezonu v ADAC GT Masters,” dodal Seyffarth.
Robin Rogalski také ví, jak náročný šampionát je GT Masters. Dvaadvacetiletý pilot to alezná ze svých vystoupení v ADAC GT4 Germany v roce 2021: „Je to poprvé, co soutěžím v ADAC GT Masters a opravdu se na to moc těším. Nevím přesně, co čekat, jen ti soupeři jsou neuvěřitelně rychlí.
K závodění jsem se dostal až v 16 letech, takže nemám tolik zkušeností jako mnoho jiných jezdců. Dám do toho všechno a chci se od Frédérica naučit co nejvíc. Letošní sezónu zahájil s Valentinem Rossim a Nico Müllerem v GT World Challenge Europe. Jezdit s ním je pro mě opravdu něco speciálního.“
Nico Müller a Pascal Wehrlein usednou do vozů Hypercars 963 týmu Porsche Penske už v…
Maro Engel vstupuje do své desáté sezony v DTM s Mercedesem. Před prvním víkendem sdělil…
Jules Gounon promluvil o své debutové sezoně v DTM, svých očekáváních a cílech, a mnoho…
Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…
Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…
Šampionát DTM se vrací na závodní okruhy. Devět prémiových výrobců a mezinárodní pole s 24…