V sobotu byl první cíl titul jezdců ve Sprint Cupu zajištěn třetím místem po náročném závodě. Styl byl přidán v neděli senzačním vítězstvím Charlese Weertse v posledním kole závodu.
Šéf týmu WRT Vincent Vosse byl na konci španělského víkendu nesmírně šťastný: „Některé dny jsou opravdu výjimečné, a dnešek je jedním z nich. Jsem opravdu šťastný a hrdý na to, čeho jsme dosáhli.
Chci poblahopřát celému týmu k senzační práci a k opětovnému zajištění titulu a opětovného ocenění Pitstop Challenge. Dnešní závod byl také velmi vzrušující a Charles předvedl perfektní závěrečnou část, aniž by udělal jakoukoliv chybu. Věděli jsme, že jít na slicky je správná volba, chvíli se to neukazovalo, ale nakonec se to ukázalo!“
Vozy byli konkurenceschopné od začátku víkendu a kvalifikace do prvního závodu přinesla slibné výsledky. První závod ukázal, že je velice těžké na trati ve Valencii předjíždět. Po startu z druhé pozice dojel Weerts na třetím místě, po špatně načasovaném pit stopu a několika výjezdům safety caru. Přesto třetí místo stačilo Driesovi Vanthoorovi a Charlesi Weertsovi k zajištění titulu jezdců ve Sprint Cupu.
„Jak pěkný způsob, jak ukončit víkend a pro WRT se po tak dlouhém a plodném partnerství rozloučit s Audi ve Sprint Cupu. Třetí dvojitý titul ve Sprintu v řadě je pozoruhodný úspěch, jen ukazuje, jak je tým nasazený a dobře připravený,” řekl Dries Vanthoor po nedělním závodě.
Jeho týmový kolega, Charles Weerts, měl pocity stejné: „Být šampionem ve sprintu potřetí v řadě je prostě šílené! Důslednost byla klíčová a práce s velmi kompetentními lidmi zásadní.”
Před nedělním závodem se strhla prudká bouře, která rozmočila trať a velmi ztížila start a první stint. Šestá pozice vozu číslo 30 v kategorii Silver Cup se ukázala jako dostatečná k zajištění celkového titulu jezdců ve třídě. Vůz číslo 46 měl ale smůlu, protože Valentino Rossi byl nucen odstoupit kvůli problému s baterií dvě kola poté, co usedl za volant.
Valentino nebyl s víkendem spokojený, i přes veškeré úspěchy jeho týmových kolegů: „Byl to frustrující víkend z hlediska výsledků, ale tempo a rychlost byla v pohodě.
Na této trati je velmi obtížné předjíždět a neměli jsme to nejlepší ze zastávek v boxech, takže jsme těsně minuli top desítku. Nemohli jsme dokončit druhý závod kvůli technickému problému, je to velká škoda.“
Oficiální testy na novou sezonu DTM byly zahájeny. Piloti se po zimní přestávce sešli na…
Závodní tým HRT Ford Performance prezentoval své dva piloty.
Loňský šampion Formule E, Pascal Wehrlein, doplní sestavu třetího vozu Porsche Penske pro 24h v…
Pure Rxcing postaví dvojici továrních jezdců Porsche po boku Alexe Malykhina v letošní sezóně GT…
Tresor Attempto Racing nasazuje tři Audi R8 LMS GT3 do GT World Challenge Europe.