Kvůli hustému dešti a spousty vody na trati se jela dvě zaváděcí kola. Enge si pohlídal vedení, avšak Cassidy na něj útočil. Ve třetí zatáčce se roztočil Sheldon van der Linde a propadl se až na poslední místo. Zatímco jeho bratr Kelvin se prokousával polem vzhůru.
Ve druhém kole se Köhler dostl před dvanáctého Auera. Viditelnost byla však mizerná, zejména ve středu pole. Götz se v nájezdu do třetího kola snažil dostat před čtvrtého fragu. Souboje se snažil využít za nimi jedoucí Maini, který se v šesté zatáčce na chvíli dostal před Götze, ten jej ale vzápětí opět předjel.
Köhler se po výjedzu mimo trať propadl o čtyři pozice, na 16. místo. V pátém kole předjel Auer desátého Fellera.
V sedmém kole zachránil Maini situaci, když se mu auto v souboji s Preiningem smýklo, ale dokázal to vybrat. Nicméně, k drobnému kontaktu došlo.
Preining o kolo později po krásném souboji postoupil před Götzen na páté místo. Mezitím si lídr Engel vybudoval už solidní náskok 3,7 vteřiny na druhého Cassidyho.
Fraga bojoval o poslední místo na stupních vítězů s Engem, avšak po vyjetí mimo trať se propadl až za Götze na sedmou příčku. O chvíli pozdějí ztratil Fraga kontrolu nad svým vozem a roztočil se. Zpět se vrátil na 13. místě.
Jako první do boxů v desátém kole zajel Kelvin van der Linde. Po dalších dvou kolech navštívil své mechaniky také Cassidy.
Po půlce závodu začala trať osychat a piloti na čerstvých pneumatikách byly značně rychlejší než soupeři.
Stolz, který byl jako jediný na pneumatikách, byl s přehledem nejrychlejší. Ovšem také na pneumatikách to jelo stále dobře, což ukazoval Preining, jenž se stal novým virtuálním lídrem. Ještě jej však čekala zastávka.
Po polovině závodu téměř musela zamířit k povinnému pitstopu, včetně první destíky: Preining, Engel, Maini, Götz, Rast, Auer, Schumacher, Vanthoor, Müller a Brotolloti.
Ve 21. kole si lídr Preining už vybudoval pohodlný sedmivteřinový náskok na druhého Mainiho.
Ve 23. kole zajel vedoucí Preining do boxů a vrátil se na třetím místě. Následovali jej také další jezdci. Ovšem Stolz se díky brzkému pistopu dostal Preiningovi nadostřel. Dělili je necelé tři vteřiny.
Průběžné pořadí po absolvovaných pitstopech: Preining, Stolz, Eng, Olsen, Rast, Cassidy, Wittmann, Köhler, Maini a Schumacher. Polesitter Engel se propadl na 12. místo.
Ve 26. kole to bylo ve třetí zatáčce velmi těsné mezi Shledonem van der Lindem a Fragou poté, co se Fraga roztočil a skončil jen miliometry od projíždějíco Jihoafričana.
Engel ve 29. kole roztočil při vzájemném souboji Vanthoora, který se propadl až na 12. místo.
Maro Engel se v posledních mintuách probojovával polem vzhůru a v předosledním kole už byl necelé 2 vteřiny za třetím Engem. V posledním kole jej Engel přejdel.
Vítězem se stal Preining. Druhý skončil Stolz, kterému vyšla strategie na výbornou. Na p´´odiu jej doplnil Engel. Za nimi dojeli Maini, Eng, Auer, Götz, Müller, Bortolotti a Olsen.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…