Do vedení se po startu dostal Cassidy, zatímco polesitter Rast se po startu propadl až na čtvrté místo, ale okamžitě se propracoval zpět na druhé místo. Fraga utrpěl defekt pneumatiky a musel ze závodu odstoupit. Skončil také Olsen. Debutant Köhler se drží na 13. pozici.
V páte´m kole bojoval o osmé místo Götz s Fellerem, Němec si pozici ubránil. O dvě kola později začali jezdci zajíždět k povinným zastávkám v boxech. Bortolotti pomalu připravoval útok na druhého Rasta, ten mu ale dokázal poodjet.
Ve 12. kole měl Cassidy už pohodlný téměř 1,5 vteřinový náskok na druhéro Rasta, který se ale musel bránit před dotírajícím Brotolottim.
V 15. kole předvedl Preining parádní předjížděcí manévr na devátého Müllera, který se propadl také za Auera. Avšak o tři kola později se po technických problémech Preining propadl na 11. místo. Ale Preining se nevzdal a v 19. kole se opět posunul před Müllera.
Další boj kolo na kolo předvedl Preining s Müllerem v 22. kole. Dokonce mezi nimi došlo ke kontaktu. Z tohoto souboje se snažili vytěžit jezdci za nimi – Engel a Götz. Nakonec se Müller dostal na 10. pozici před Preininga.
Grenier se propadl o dvě pozice poté, co jej předjel jak Müller, tak Preining. Rast měl plné ruce práce udržet Bortolottiho za sebou.
V 26. kole zajel lídr Cassidy do boxů pro novou sadu pneumatik, stejně tak učinil Bortolotti. Zastávka neprobíhala u Bortolottiho úplně hladce – nedařilo se utáhnout levé přední kolo. Na trať se Kiwi vrátil s pohodlným třívteřinovým náskokem na druhého Rasta.
Po povinných zastávkách a s 13 minutami do konce bylo pořadí následující: Cassidy, Rast, Bortolotti, Auer, Müller, Preining, Engel, Kelvin van der Linde, Götz a Stolz. V závodě nepokračovali Schmid, Greinier, Vanthoor, Fraga a Olsen.
Preining nedal Müllerovi pokoj a stále na něj dotíral. Ve 31. kole Müller vyjel ve třetí zatáčce mimo trať a Preining se dostal na pátou příčku. Po čtvrté v tom samém místě překnal Preining Müllera!
Ovšem za poslední předjetí, kdy Müllera vytlačil do kačírku, dostal Preining desetivteřinovou pnealizaci.
V posledním kole bojoval Engel s Kelvinem Vean Der Lindem o sedmé místo, které si před Jihoafričanem ubránil.
Vítězem se stal Cassidy. Novozélanďan cílem projel s téměř třívteřinovým náskokem před Rastem. Na pódiu jej doplní Bortolloti. Čtvrtý skončil Müller, za ním Kelvin van der Linde, Engel, Götz, Stolz, Auer a nejlepší desítku uzavřel penalizovaný Preining. Lídr šampionátu Sheldon van der Linde skončil těsně za body.
Solidní výkon předváděl také nováček Köhler, ovšem závod nedokončil kvůli technickým problémům.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…