Do sobotního závodu startoval Raffaele Marciello z pole position a hned si vybojoval velký náskok, který postupně navyšoval. Po dvou vyjížďkách safetu caru na trať ztratil Marciello svůj náskok, avšak přesto se mu podařilo místo udržet. Při zastávce v boxech předal vůz Maru Engelovi, navrátilci do šampionátu, který v současné době závodí v DTM. Engel vyjel z boxů s náskokem 3 sekund na druhého Svena Müllera. Svůj náskok pak jen zvyšoval.
Engel a Marciello tedy zvítězili v prvním závodě, Müller a Sturm byli druzí a na třetím místě skončili po startu ze druhé pozice Jules Gounon a Fabian Schiller.
Maro Engel není stálý týmový kolega Raffaela Marciella. Od začátku sezony to je již třetí různý pilot, se kterým Marciello sdílel kokpit. Pro první dva víkendy to byl Jonathan Aberdein, pro třetí víkend to byl Lorenzo Ferrari a pro tento Maro Engel. Engel jako jediný je tovární jezdec Mercedesu, stejně jako Marciello, takže od tohoto dua se předpokládalo, že bude neuvěřitelně silné.
„Jsem velmi rád, že mohu sdílet kokpit s Marem. Rozhodně je jedním, ne-li nejlepším jezdcem GT na světě,” řekl Marciello po skončení závodu.
Maro Engel byl také velice nadšený s jejich spoluprácí: „Raffaele dnes odvedl skvělou práci. Auto mi předal s dobrým náskokem a dobrými pneumatikami. Chtěli jsme získat co nejvíce výher, dnešek byl dobrý začátek. Celkově tým skvěle spolupracoval.“
V první polovině nedělního závodu to vypadalo jako kopie soboty. Stejně jako Raffaele Marciello byl den předtím, ve vedení závodu byl i nedělní pole sitter Maro Engel. Jules Gounon však udržoval těsný kontakt se svým značkovým kolegou, na třetím místě následoval druhý Mercedes-AMG z Mann-Filter Team Landgraf s Frankem Birdem za volantem.
I po povinné zastávce v boxech toto pořadí prozatím zůstalo v platnosti. Pak však přišel trest pro Raffaela Marciella. Závodní jezdec Mercedesu-AMG byl potrestán trestným kolem za zablokování svého pronásledovatele Schillera při výjezdu s boxů. Díky trestnému kolu se Fabianovi Schillerovi, který převzal vůz od Julese Gounona, podařilo Marciella předjet.
Fabian Schiller tak po druhé v této sezoně dovezl vítězství pro Drago Racing Team by Zvo a posunul se tak spolu s Gounonem na druhé místo v průběžném pořadí šampionátu. Na druhém místě skončil Marciello a Engel, na třetím byl opět Sturm a Müller s vozem Porsche. Mercedes tak získal 2 podia a 2 výhry během jednoho víkendu od dvou stejných vozů.
Jules Gounon získal na Nürburgringu své desáté vítězství v šampionátu ADAC GT Masters: „Moje kariéra začala na Nürburgringu. Proto je o to hezčí, že zde mohu oslavit své desáté vítězství v ADAC GT Masters. Nejraději bychom vyhráli v souboji na trati, ale takový je motorsport, tam jsou pravidla. Jsem rád, že si tento úspěch vezmu s sebou.“
Fabian Schiller sdílel po výhře podobné dojmy: „Byl to skvělý závod. Naše auto jelo fantasticky a měli jsme dobrou rychlost. V sobotu jsme byli třetí, teď vítězství – jsem naprosto šťastný. Samozřejmě to bylo hořké pro Raffaele Marciella, který byl před námi, dostat penalizaci. Vyjel z boxů přede mnou a hodně zpomalil. Nevím proč to udělal, ale něco takového se prostě trestá.“
Do celkového vedení šampionátu se dostal Raffaele Marciello. Na druhém místě je Schiller s Gounonem. První a druhé místo dělí pouhých 14 bodů.
Iron Dames se pro sezonu 2025 vrací k vozům Porsche GT3 napříč všemi kategoriemi. Celkem…
GT World Challenge se přesunulo do Saúdské Arábie pro velké finále na 6 hodin.
Théo usedl to Hypercaru Peugeotu poprvé v letošním juniorském testu v Bahrajnu. Po silném debutu…
Lamborghini oficiálně potvrzuje svůj odchod WEC, jak z kategorie Hypercar, tak z kategorie LMGT3. Italský…
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…