Gounon, Juncadella a Marciello se radovali z celkového třetího místa. Druhý nejvýše umístěný Mercedes byl vůz týmu HRT #777 s Fabianem Schillerem, Al Faisal Al Zubairem a Axcilem Jefferiesem, kteří rovněž vyhráli ve své “high-class” třídě. AKKODIS ASP Team GT3 číslo #87 byl klasifikovaný jako druhý v této třídě. Tým HRT skončil na 1-2.
Tvrdé závodění přes obrubníky, které mnoho pilotů praktikovalo, vedlo k četným defektům a odstoupením. Jedno z nich vedlo k úplné žluté vlajce, kterou všechna auta použila ke druhé zastávce v boxech.
Marciello předal Mercedes #88 Juncadellovi, který se po dalším zásahu safety caru ocitl tváří v tvář konkurentům. Nová situace vedla k tomu, že Juncadella po své další zastávce v boxech klesl zpět na druhé místo.
Protože kontrola závodu také identifikovala zastavení paliva, které bylo v této situaci příliš krátké, byla týmu udělena časová penalizace 15 sekund, která stála vůz #88 další pozici, a to i přes nejrychlejší čas na kolo, který Španěl v té době zapsal. Finálový jezdec Jules Gounon se vrátil do závodu na třetím místě.
,,Nakonec to byl dobrý výsledek. Trať normálně našemu autu nijak zvlášť nevyhovuje. Nikdy předtím jsem tady v Le Castellet nebyl na pódiu. Druhé místo by bylo ještě lepší, ale udržet soupeře na uzdě bylo těžké. Teď jsme alespoň na dobrém druhém místě v celkovém pořadí a míříme do Spa s výhodou,” sdělil po závodě Daniel Juncadella.
Jules Gounon měl pocity ze závodu podobné: ,,Jsme spokojeni s tempem a se třetím místem. Raffaele, Daniel a celý tým odvedli vynikající práci. I když jsme nedokázali udržet druhé místo, stále jsme získali dobré body. Nyní se plně soustředíme na 24 hodinový závod ve Spa.“
Další kolo GT World Challenge Endurace Cup bude právě 24 hodinový závod na belgickém okruhu ve Spa, kam tým Akkodis ASP míří se 103.5 body a celkovým vedením šampionátu.
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…
Tým WRT bude i v letošním roce působit s dvěma vozy BMW M4 GT3 Evo…