GT World Challenge

1000 km Paul Ricard vyhrálo Ferrari Iron Lynx

Ferrari, které získalo pole position, tak i závod vyhrálo. Cesta za vítězstvím ale nebyla tak snadná, jak se mohlo zdát. Velkou roli sehrálo především vypadnutí do té doby vedoucího Porsche Klause Bachlera, ale také penalizace celkově 15s k zastávce v boxech pro Mercedes 88 posádky Gounon/Juncadella/Marciello. Audi stáje WRT s číslem 46 a mimo jiné Valentinem Rossim za volantem si připsala po dobrém závodě celkové páté místo, tudíž nejlepší výsledek sezony.


Jiří Košta

Recent Posts

Timo Glock o návratu do DTM

Timo Glock se po třech letech vrací do DTM. O svém navrátu, očekávání a novém…

5 hodinami ago

Müller a Wehrlein s Porsche Penske už ve Spa

Nico Müller a Pascal Wehrlein usednou do vozů Hypercars 963 týmu Porsche Penske už v…

7 hodinami ago

Maro Engel: nejkuženější jezdec DTM

Maro Engel vstupuje do své desáté sezony v DTM s Mercedesem. Před prvním víkendem sdělil…

21 hodinami ago

Jules Gounon o své debutové sezoně v DTM

Jules Gounon promluvil o své debutové sezoně v DTM, svých očekáváních a cílech, a mnoho…

21 hodinami ago

Thomas Jäger před sezonou DTM o změnách v šampionátu

Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…

22 hodinami ago

James Barclay odchází z pozice šéfa Jaguar TCS Racing, co to znamená pro tým?

Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…

1 dnem ago