GT World Challenge

1000 km Paul Ricard vyhrálo Ferrari Iron Lynx

Ferrari, které získalo pole position, tak i závod vyhrálo. Cesta za vítězstvím ale nebyla tak snadná, jak se mohlo zdát. Velkou roli sehrálo především vypadnutí do té doby vedoucího Porsche Klause Bachlera, ale také penalizace celkově 15s k zastávce v boxech pro Mercedes 88 posádky Gounon/Juncadella/Marciello. Audi stáje WRT s číslem 46 a mimo jiné Valentinem Rossim za volantem si připsala po dobrém závodě celkové páté místo, tudíž nejlepší výsledek sezony.


Jiří Košta

Recent Posts

Exkluzivně: Felipe Drugovich a Frederik Vesti o podobnostech mezi Formulí E a Hypercarem Cadillac

Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…

1 týdnem ago

Racing Journal Speed Fest již příští víkend

Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!

1 týdnem ago

Jenson Button odejde z JOTA Sport na konci sezony

Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…

2 týdny ago

Cadillac bere 1-2 v Sao Paulu

Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…

2 týdny ago

Na papíře nejslibnější víkend pro Peugeot, bez svých nejsilnějších pilotů

Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…

2 týdny ago

Alex Lynn: Nové povrchy nám sedí

Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…

2 týdny ago