GT World Challenge

1000 km Paul Ricard vyhrálo Ferrari Iron Lynx

Ferrari, které získalo pole position, tak i závod vyhrálo. Cesta za vítězstvím ale nebyla tak snadná, jak se mohlo zdát. Velkou roli sehrálo především vypadnutí do té doby vedoucího Porsche Klause Bachlera, ale také penalizace celkově 15s k zastávce v boxech pro Mercedes 88 posádky Gounon/Juncadella/Marciello. Audi stáje WRT s číslem 46 a mimo jiné Valentinem Rossim za volantem si připsala po dobrém závodě celkové páté místo, tudíž nejlepší výsledek sezony.


Jiří Košta

Recent Posts

Timo Glock počítá s dlouhodobým závoděním v DTM

Zůstane Timo Glock v roce 2026 u týmu McLaren Dörr Motorsport v DTM? Bývalý jezdec…

8 hodin ago

Genesis GMR-001 má za sebou shakedown, vůz je připraven pro příští sezonu WEC

Genesis má za sebou úspěšný shakedown nového Hypercaru GMR-001. Přesné místo konání tohoto shakedownu není…

1 týdnem ago

Rastovo jubilejní vítězství a šance na čtvrtý titul v DTM

Druhé vítězství sezóny, 30. vítězství v kariéře DTM: René Rast zažil fantastickou neděli během pátého…

1 týdnem ago

René Rast získal další nedělní vítězství v DTM

Trojnásobný šampion DTM René Rast si zajistil další vítězství v rámci německého šampionátu.

1 týdnem ago

Aitken vyhrává na Nurburgringu po startu z pole position

Šampionát DTM se přesouvá do druhé poloviny letošní sezóny, přičemž Jack Aitken dominoval sobotnímu závodu…

2 týdny ago

Nick Cassidy podepisuje se Stellantis, pojede za Peugeot ve WEC

Nick Cassidy, bývalý pilot DTM a současný vícemistr Formule E, spolu s Peugeotem, silně naznačil…

2 týdny ago