Italský tým BMW Ceccato Racing legendy Roberto Ravaglia musí pohřbít své plány DTM na rok 2022, do budoucna ale zapojení do tradiční série nevylučuje.
„Měli jsme velký zájem vstoupit do DTM. BMW Italy nám ale dalo příležitost zůstat v Itálii. Navíc jsme nenašli dostatek sponzorů, abychom soutěžili v DTM,“ vysvětluje důvody bývalý jezdec.
Ale kapitola DTM pro Ravagliu v žádném případě nekončí, protože čtyřiašedesátiletý Ital, který v roce 1989 vyhrál s kultovním týmem Schnitzer titul v DTM, spřádá dlouhodobé plány.
Loni jsme soutěžili v DTM Trophy, abychom viděli, co se děje v Německu,“ vysvětluje a vysvětluje, že když nasadil BMW M4 GT4 do juniorské série DTM, měl už v hlavě hlavní sérii.
„Teď doufám v příští rok. Pak to zkusíme znovu. Osobně bych se moc rád vrátil do Německa za svými přáteli v DTM, ale na to se musí všechno sejít, protože cena je dost vysoká.“
Podle jeho propočtů je DTM dražší než GT World Challenge Europe. „V GT World Challenge můžete rozdělit rozpočet mezi tři jezdce. V DTM je pouze jeden jezdec. A to mluvíme o jednom milionu až 1,2 milionu eur. V GT World Challenge je to 700 000 až 800 000 eur.“
Norimberské ulice tvoří první červencový víkend kulisy pro DTM: Norisring je na programu tento víkend.…
77. ročník závodu CrowdStrike 24 Hours of Spa opět dostál své pověsti nejtěžšího závodu GT3…
Lamborghini dosáhlo nového milníku ve své závodní historii, poprvé totiž zvítězilo v celkovém hodnocení 24hodiovém…
Nečekaným vítězem letošní belgické čtyřiadvacetihodinovky se stalo Lamborghini #63 týmu GRT - Grasser v posádce…
F1: The Movie, dlouho očekávaný film o formuli 1 s Bradem Pittem v hlavní roli,…
Ferrari Hypercar dominuje letošnímu ročníku FIA WEC. Z dosavadních čtyř závodů vyhrál ikonický italský konstruktér…