Italský tým BMW Ceccato Racing legendy Roberto Ravaglia musí pohřbít své plány DTM na rok 2022, do budoucna ale zapojení do tradiční série nevylučuje.
„Měli jsme velký zájem vstoupit do DTM. BMW Italy nám ale dalo příležitost zůstat v Itálii. Navíc jsme nenašli dostatek sponzorů, abychom soutěžili v DTM,“ vysvětluje důvody bývalý jezdec.
Ale kapitola DTM pro Ravagliu v žádném případě nekončí, protože čtyřiašedesátiletý Ital, který v roce 1989 vyhrál s kultovním týmem Schnitzer titul v DTM, spřádá dlouhodobé plány.
Loni jsme soutěžili v DTM Trophy, abychom viděli, co se děje v Německu,“ vysvětluje a vysvětluje, že když nasadil BMW M4 GT4 do juniorské série DTM, měl už v hlavě hlavní sérii.
„Teď doufám v příští rok. Pak to zkusíme znovu. Osobně bych se moc rád vrátil do Německa za svými přáteli v DTM, ale na to se musí všechno sejít, protože cena je dost vysoká.“
Podle jeho propočtů je DTM dražší než GT World Challenge Europe. „V GT World Challenge můžete rozdělit rozpočet mezi tři jezdce. V DTM je pouze jeden jezdec. A to mluvíme o jednom milionu až 1,2 milionu eur. V GT World Challenge je to 700 000 až 800 000 eur.“
Tým ME Motorsport bude v sezóně 2025 opět soutěžit v německém ADAC GT4. Tým pořídil…
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…