Italský tým BMW Ceccato Racing legendy Roberto Ravaglia musí pohřbít své plány DTM na rok 2022, do budoucna ale zapojení do tradiční série nevylučuje.
„Měli jsme velký zájem vstoupit do DTM. BMW Italy nám ale dalo příležitost zůstat v Itálii. Navíc jsme nenašli dostatek sponzorů, abychom soutěžili v DTM,“ vysvětluje důvody bývalý jezdec.
Ale kapitola DTM pro Ravagliu v žádném případě nekončí, protože čtyřiašedesátiletý Ital, který v roce 1989 vyhrál s kultovním týmem Schnitzer titul v DTM, spřádá dlouhodobé plány.
Loni jsme soutěžili v DTM Trophy, abychom viděli, co se děje v Německu,“ vysvětluje a vysvětluje, že když nasadil BMW M4 GT4 do juniorské série DTM, měl už v hlavě hlavní sérii.
„Teď doufám v příští rok. Pak to zkusíme znovu. Osobně bych se moc rád vrátil do Německa za svými přáteli v DTM, ale na to se musí všechno sejít, protože cena je dost vysoká.“
Podle jeho propočtů je DTM dražší než GT World Challenge Europe. „V GT World Challenge můžete rozdělit rozpočet mezi tři jezdce. V DTM je pouze jeden jezdec. A to mluvíme o jednom milionu až 1,2 milionu eur. V GT World Challenge je to 700 000 až 800 000 eur.“
Stoffel Vandoorne má po několika letech opět domácí závod. V minulé sezoně musel 6h Spa…
Malthe Jakobsen, nováček v kategorii Hypercar v FIA World Endurance se před víkendem v belgickém…
Tým WRT oznámil své posádky pro domácí závod Spa 24H. Kromě stálých přihlášek GTWC přibudou…
Šampionát GT World Challenge odstartoval sprinterskou odnož, přičemž piloti zamířili na britský okruh Brands Hatch.…
„72hellride.“ Tři největší 24hodinové závody na světě - během jediného měsíce. Přímo uprostřed toho všeho…
Ayhancan Guven je prvním tureckým vítězem závodu v historii DTM. Sedmadvacetiletý jezdec, který seděl za…