Nejvýraznější změnou je 4,0litrový šestiválcový motor typu boxer. Tato vysokootáčková pohonná jednotka byla převzata přímo ze závodního vozu 911 GT3 Cup a v 718 Cayman GT4 RS Clubsport vyvíjí výkon 500 koní – o 75 koní více než předchozí model GT4 Clubsport.
Kromě mnoha vylepšených detailů byl vývoj nového 718 Cayman GT4 RS Clubsport zaměřen na další zlepšení celkového výkonu. Standardní 7stupňová dvouspojková převodovka (PDK) montovaná do vozu nyní používá všech sedm rychlostních stupňů vpřed, nikoli šest. Všechny převody mají kratší poměry než u předchozího modelu.
V závislosti na trati a specifických předpisech pro sérii může nový 718 Cayman GT4 RS Clubsport dosahovat časy na kolo, které jsou o více než dvě procenta rychlejší než předchozí model. Homologované vozidlo je z výroby připraveno na trať a lze jej bez dalších úprav používat v závodních sériích SRO po celém světě.
„Do vývoje nového vozu jsme začlenili naše zkušenosti z posledních tří let provozu předchozího GT4 Clubsport i přání zákazníků,“ řekl Michael Dreiser, manažer prodeje a distribuce Porsche Motorsport.
„Rychlejší časy na kolo v kombinaci s dalším zlepšením jízdních vlastností nabízejí našim zákazníkům konkurenceschopný produkt pro nadcházející závodní sezóny v závodních soutěžích třídy GT4 po celém světě.“
Úpravy na podvozku také zlepšily ovladatelnost 718 Cayman GT4 RS Clubsport. Technologie tlumičů byla od základu přepracována s cílem dosáhnout optimalizované reakce vozidla a dalšího zlepšení ovládání karoserie.
To mělo významný dopad na celkový výkon vozidla a ovladatelnost. Mezi vylepšení patří použití obousměrně nastavitelných tlumičů s vylepšenými vlastnostmi, kromě nastavitelných stabilizátorů typu meč vpředu a vzadu.
Zůstane Timo Glock v roce 2026 u týmu McLaren Dörr Motorsport v DTM? Bývalý jezdec…
Genesis má za sebou úspěšný shakedown nového Hypercaru GMR-001. Přesné místo konání tohoto shakedownu není…
Druhé vítězství sezóny, 30. vítězství v kariéře DTM: René Rast zažil fantastickou neděli během pátého…
Trojnásobný šampion DTM René Rast si zajistil další vítězství v rámci německého šampionátu.
Šampionát DTM se přesouvá do druhé poloviny letošní sezóny, přičemž Jack Aitken dominoval sobotnímu závodu…
Nick Cassidy, bývalý pilot DTM a současný vícemistr Formule E, spolu s Peugeotem, silně naznačil…