Závěrečný závod sezony na Norisringu. V čele je prozatímní lídr tabulky Liam Lawson ve Ferrari 488 GT3. Za ním jede Kelvin van der Linde, který dělá v první zatáčce úplně tu samou chybu jako o den dříve, avšak s fatálními následky pro Lawsona, jehož vůz byl po kontaktu poškozen. Do vedení se tak dostává mercedes Lucase Auera. Tým však aplikuje týmovou režii a nařídí Rakušanovi, aby pustil Maximilana Götze před sebe, který díky nehodě Lawsona a poslušenému Auerovi získal titul mistra světa.
Právě tato událost rozpoutala mezi fanoušky velké nevole a mnoho nadšenců do DTM bylo tak znechuceno, že na sociálních sítích psali o tom, jak DTM přestanou sledovat a radši dají přednost jiným závodním sériím.
Nicméně i Gerhard Berger stál na straně fanoušků: „S takovýmito umělými přesuny mé sportovní srdce nesouhlasí. Když jezdec ze své vlastní iniciativy rozhodne pro dobro týmu, pak je to v pořádku. Ale má to také své meze. Je absolutně neakceptovatelné, když týmy nebo jezdci dostanou příkaz vzdát se pozice ve prospěch někoho jiného.“
Týmová režie byla dokonce už jednou zakázaná, a to v roce 2020 a při aplikování hrozila pokuta až 250 000 €. Ovšem pro sezonu 2021 bylo toto pravidlo zrušeno z důvodu nových pravidel GT3, která měla upřednostňovat soukromé týmy nad výrobci.
Po roční pauze se tak toto pravidlo vrací zpět. Od nadcházejícího ročníku nesmí kdokoliv z týmu nařídit svým pilotům, aby se navzájem pustili, jinak bude hrozit až vyloučení ze šampionátu!
Lamborghini oficiálně potvrzuje svůj odchod WEC, jak z kategorie Hypercar, tak z kategorie LMGT3. Italský…
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…