Závěrečný závod sezony na Norisringu. V čele je prozatímní lídr tabulky Liam Lawson ve Ferrari 488 GT3. Za ním jede Kelvin van der Linde, který dělá v první zatáčce úplně tu samou chybu jako o den dříve, avšak s fatálními následky pro Lawsona, jehož vůz byl po kontaktu poškozen. Do vedení se tak dostává mercedes Lucase Auera. Tým však aplikuje týmovou režii a nařídí Rakušanovi, aby pustil Maximilana Götze před sebe, který díky nehodě Lawsona a poslušenému Auerovi získal titul mistra světa.
Právě tato událost rozpoutala mezi fanoušky velké nevole a mnoho nadšenců do DTM bylo tak znechuceno, že na sociálních sítích psali o tom, jak DTM přestanou sledovat a radši dají přednost jiným závodním sériím.
Nicméně i Gerhard Berger stál na straně fanoušků: „S takovýmito umělými přesuny mé sportovní srdce nesouhlasí. Když jezdec ze své vlastní iniciativy rozhodne pro dobro týmu, pak je to v pořádku. Ale má to také své meze. Je absolutně neakceptovatelné, když týmy nebo jezdci dostanou příkaz vzdát se pozice ve prospěch někoho jiného.“
Týmová režie byla dokonce už jednou zakázaná, a to v roce 2020 a při aplikování hrozila pokuta až 250 000 €. Ovšem pro sezonu 2021 bylo toto pravidlo zrušeno z důvodu nových pravidel GT3, která měla upřednostňovat soukromé týmy nad výrobci.
Po roční pauze se tak toto pravidlo vrací zpět. Od nadcházejícího ročníku nesmí kdokoliv z týmu nařídit svým pilotům, aby se navzájem pustili, jinak bude hrozit až vyloučení ze šampionátu!
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…