Závěrečný závod sezony na Norisringu. V čele je prozatímní lídr tabulky Liam Lawson ve Ferrari 488 GT3. Za ním jede Kelvin van der Linde, který dělá v první zatáčce úplně tu samou chybu jako o den dříve, avšak s fatálními následky pro Lawsona, jehož vůz byl po kontaktu poškozen. Do vedení se tak dostává mercedes Lucase Auera. Tým však aplikuje týmovou režii a nařídí Rakušanovi, aby pustil Maximilana Götze před sebe, který díky nehodě Lawsona a poslušenému Auerovi získal titul mistra světa.
Právě tato událost rozpoutala mezi fanoušky velké nevole a mnoho nadšenců do DTM bylo tak znechuceno, že na sociálních sítích psali o tom, jak DTM přestanou sledovat a radši dají přednost jiným závodním sériím.
Nicméně i Gerhard Berger stál na straně fanoušků: „S takovýmito umělými přesuny mé sportovní srdce nesouhlasí. Když jezdec ze své vlastní iniciativy rozhodne pro dobro týmu, pak je to v pořádku. Ale má to také své meze. Je absolutně neakceptovatelné, když týmy nebo jezdci dostanou příkaz vzdát se pozice ve prospěch někoho jiného.“
Týmová režie byla dokonce už jednou zakázaná, a to v roce 2020 a při aplikování hrozila pokuta až 250 000 €. Ovšem pro sezonu 2021 bylo toto pravidlo zrušeno z důvodu nových pravidel GT3, která měla upřednostňovat soukromé týmy nad výrobci.
Po roční pauze se tak toto pravidlo vrací zpět. Od nadcházejícího ročníku nesmí kdokoliv z týmu nařídit svým pilotům, aby se navzájem pustili, jinak bude hrozit až vyloučení ze šampionátu!
Tým ME Motorsport bude v sezóně 2025 opět soutěžit v německém ADAC GT4. Tým pořídil…
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…