Velké finále v ulicích Norimberku je trnem v oku nejen všem zúčastněným, ale také fanouškům. Za hořkou pachuť víkendu může Mercedes, ale především nesportovní chování pilota Audi Kelvina van der Lindeho, který v obou závodech na identickém místě kolidoval se svým úhlavním rivalem ve voze Ferrari Lawsonem.
Přestože byl šéf DTM Gerhard Berger s celkovým průběhem sezony spokojený, neboť „to je to, co fanoušci a sport potřebují. Našeho cíle jsme dosáhli. Viděli jsme světlo na konci tunelu. Když už nebudou žádné překážky, pak se v roce 2022 fanoušci vrátí. Na Norisringu jsme ukázali, že jsou po návratu diví“, tak byl značně rozladěný z chování jihoafrického závodníka a Mercedesu.
„Co musím uvést na pravou míru: Obě témata – týmová režie Mercedesu a van der Lindeho manévr spustili nejen diskuzi, nýbrž také poškodili DTM. Je mi neuvěřitelně líto všech zúčastněných, kteří se podíleli na atraktivitě DTM v této sezoně a co všechno udělali pro to, aby bylo DTM za tvrdé a férové závodění až do posledního závodu, kde vyhraje ten nejlepší. To se však ve finále nepovedlo a ubralo to přízeň fanoušků,“ uvedl Rakušan pro německý Bild.
Nápojový gigant je pochopitelně rozčílený, ale nechce dělat ukvapené závěry a na rozhodnutí o setrvání si nechá nějaký čas.
„Podíváme se na to v klidu. Ještě jsme se nerozhodli,“ zní z Red Bullu
Loňský šampion Formule E, Pascal Wehrlein, doplní sestavu třetího vozu Porsche Penske pro 24h v…
Pure Rxcing postaví dvojici továrních jezdců Porsche po boku Alexe Malykhina v letošní sezóně GT…
Tresor Attempto Racing nasazuje tři Audi R8 LMS GT3 do GT World Challenge Europe.
Timo Glock ve své kariéře startoval ve 148 závodech DTM, dosáhl 15 umístění na stupních…
Tým Schubert oznámil letošní sestavy pro šampionát DTM.