Velké finále v ulicích Norimberku je trnem v oku nejen všem zúčastněným, ale také fanouškům. Za hořkou pachuť víkendu může Mercedes, ale především nesportovní chování pilota Audi Kelvina van der Lindeho, který v obou závodech na identickém místě kolidoval se svým úhlavním rivalem ve voze Ferrari Lawsonem.
Přestože byl šéf DTM Gerhard Berger s celkovým průběhem sezony spokojený, neboť „to je to, co fanoušci a sport potřebují. Našeho cíle jsme dosáhli. Viděli jsme světlo na konci tunelu. Když už nebudou žádné překážky, pak se v roce 2022 fanoušci vrátí. Na Norisringu jsme ukázali, že jsou po návratu diví“, tak byl značně rozladěný z chování jihoafrického závodníka a Mercedesu.
„Co musím uvést na pravou míru: Obě témata – týmová režie Mercedesu a van der Lindeho manévr spustili nejen diskuzi, nýbrž také poškodili DTM. Je mi neuvěřitelně líto všech zúčastněných, kteří se podíleli na atraktivitě DTM v této sezoně a co všechno udělali pro to, aby bylo DTM za tvrdé a férové závodění až do posledního závodu, kde vyhraje ten nejlepší. To se však ve finále nepovedlo a ubralo to přízeň fanoušků,“ uvedl Rakušan pro německý Bild.
Nápojový gigant je pochopitelně rozčílený, ale nechce dělat ukvapené závěry a na rozhodnutí o setrvání si nechá nějaký čas.
„Podíváme se na to v klidu. Ještě jsme se nerozhodli,“ zní z Red Bullu
Zůstane Timo Glock v roce 2026 u týmu McLaren Dörr Motorsport v DTM? Bývalý jezdec…
Genesis má za sebou úspěšný shakedown nového Hypercaru GMR-001. Přesné místo konání tohoto shakedownu není…
Druhé vítězství sezóny, 30. vítězství v kariéře DTM: René Rast zažil fantastickou neděli během pátého…
Trojnásobný šampion DTM René Rast si zajistil další vítězství v rámci německého šampionátu.
Šampionát DTM se přesouvá do druhé poloviny letošní sezóny, přičemž Jack Aitken dominoval sobotnímu závodu…
Nick Cassidy, bývalý pilot DTM a současný vícemistr Formule E, spolu s Peugeotem, silně naznačil…