Polesitter Lawson si sice na začátku vedení chvíli udržel. Ovšem ve vlásence došlo mezi ním, Kelviem van der Lidem a Cassidym ke kontaktu, kvůli čemuž se lídr šampinátu propadl až na konec startovního roštu poté, co zajel do boxů. Van der Linde obdržel za kolizi penalizaci 5 sekund.
Ve třetím došlo k incidentu mezi di Garassim a Rockenfellerem. Brazilec se roztočil a skončil v bariéře. O dvě kola později se dosal před Kelvina van der Lindeho na druhé místo Ellis.
Po půlce závodu byl stále ve vedení Auer před Ellisem a Kelvinem van der Lindem.
12 minut před koncem se musel van der Linde bránit před Götzem, který si brousil zuby na třetí místo. V dalším kole došlo mezi oběmi závodníku ke kontaktu. První kontakt oba přežili, ovšem o pár zatáček později opět kolidovali, při čemž pro van der Lindeho to dopadlo nejhůř jak mohlo. Došlo k defektu pneutiky a musel odstoupit.
Necelé dvě minuty před koncem se do vedení dostal Götz, který krásným předjížděcím manévrem překonal Auera.
Vítězem posledního závodu se stal Götz, jehož na pódiu doplnil Auer a Buhk. Za ním skončil Rockenfeller, Juncadella, Maini, Abril, Flörsch a nejlepší desítku uzavřel Ellis.
Tým ME Motorsport bude v sezóně 2025 opět soutěžit v německém ADAC GT4. Tým pořídil…
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…