Polesitter Lawson si sice na začátku vedení chvíli udržel. Ovšem ve vlásence došlo mezi ním, Kelviem van der Lidem a Cassidym ke kontaktu, kvůli čemuž se lídr šampinátu propadl až na konec startovního roštu poté, co zajel do boxů. Van der Linde obdržel za kolizi penalizaci 5 sekund.
Ve třetím došlo k incidentu mezi di Garassim a Rockenfellerem. Brazilec se roztočil a skončil v bariéře. O dvě kola později se dosal před Kelvina van der Lindeho na druhé místo Ellis.
Po půlce závodu byl stále ve vedení Auer před Ellisem a Kelvinem van der Lindem.
12 minut před koncem se musel van der Linde bránit před Götzem, který si brousil zuby na třetí místo. V dalším kole došlo mezi oběmi závodníku ke kontaktu. První kontakt oba přežili, ovšem o pár zatáček později opět kolidovali, při čemž pro van der Lindeho to dopadlo nejhůř jak mohlo. Došlo k defektu pneutiky a musel odstoupit.
Necelé dvě minuty před koncem se do vedení dostal Götz, který krásným předjížděcím manévrem překonal Auera.
Vítězem posledního závodu se stal Götz, jehož na pódiu doplnil Auer a Buhk. Za ním skončil Rockenfeller, Juncadella, Maini, Abril, Flörsch a nejlepší desítku uzavřel Ellis.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…