Budoucí vozy DTM Electric budou vybaveny elektrickými pohony od společnosti Schaeffler s nekonečně variabilním rozdělováním točivého momentu, a proto zasahující do nových dimenzí jak v potenciálu jízdní dynamiky, tak v oblasti rekuperovatelné energie.
Kromě toho bude nainstalován systém řízení Space Drive, který je již používán v DTM. Inovativní řešení pro řízení teploty od společnosti MAHLE zajistí komplexní chlazení součástí pohonu. Výsledkem je, že DTM Electric bude sloužit jako inovační laboratoř v motoristickém sportu.
Benedikt Böhme, generální ředitel ITR, která šampionát sankcionuje, vysvětlil: „DTM Electric Design Model působí velmi dobrým dojmem, jaký je zcela nově koncipovaný, sportovně naprosto výjimečný a v polovině období globální elektrizující závodní seriál, jaký chceme vybudovat. spolu s DTM Electric by mělo být i osvědčené DTM. Dalším krokem bude kombinace výkonu, jak jej známe z Demo Car, se vzhledem tohoto modelu.“
Šéf DTM Gerhard Berger je také potěšen dalším krokem na cestě k DTM Electric: „Vývoj pro DTM Electric je v plném proudu a jsme hrdí na to, že můžeme představit další krok s modelem DTM Electric Design Model. Vzhled vozu vyjadřuje naši vizi plně elektrifikované, vysoce výkonné závodní série: futuristické, aerodynamicky účinné, inovativní a sportovní od základů.“
Nico Müller a Pascal Wehrlein usednou do vozů Hypercars 963 týmu Porsche Penske už v…
Maro Engel vstupuje do své desáté sezony v DTM s Mercedesem. Před prvním víkendem sdělil…
Jules Gounon promluvil o své debutové sezoně v DTM, svých očekáváních a cílech, a mnoho…
Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…
Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…
Šampionát DTM se vrací na závodní okruhy. Devět prémiových výrobců a mezinárodní pole s 24…