Budoucí vozy DTM Electric budou vybaveny elektrickými pohony od společnosti Schaeffler s nekonečně variabilním rozdělováním točivého momentu, a proto zasahující do nových dimenzí jak v potenciálu jízdní dynamiky, tak v oblasti rekuperovatelné energie.
Kromě toho bude nainstalován systém řízení Space Drive, který je již používán v DTM. Inovativní řešení pro řízení teploty od společnosti MAHLE zajistí komplexní chlazení součástí pohonu. Výsledkem je, že DTM Electric bude sloužit jako inovační laboratoř v motoristickém sportu.
Benedikt Böhme, generální ředitel ITR, která šampionát sankcionuje, vysvětlil: „DTM Electric Design Model působí velmi dobrým dojmem, jaký je zcela nově koncipovaný, sportovně naprosto výjimečný a v polovině období globální elektrizující závodní seriál, jaký chceme vybudovat. spolu s DTM Electric by mělo být i osvědčené DTM. Dalším krokem bude kombinace výkonu, jak jej známe z Demo Car, se vzhledem tohoto modelu.“
Šéf DTM Gerhard Berger je také potěšen dalším krokem na cestě k DTM Electric: „Vývoj pro DTM Electric je v plném proudu a jsme hrdí na to, že můžeme představit další krok s modelem DTM Electric Design Model. Vzhled vozu vyjadřuje naši vizi plně elektrifikované, vysoce výkonné závodní série: futuristické, aerodynamicky účinné, inovativní a sportovní od základů.“
Norimberské ulice tvoří první červencový víkend kulisy pro DTM: Norisring je na programu tento víkend.…
77. ročník závodu CrowdStrike 24 Hours of Spa opět dostál své pověsti nejtěžšího závodu GT3…
Lamborghini dosáhlo nového milníku ve své závodní historii, poprvé totiž zvítězilo v celkovém hodnocení 24hodiovém…
Nečekaným vítězem letošní belgické čtyřiadvacetihodinovky se stalo Lamborghini #63 týmu GRT - Grasser v posádce…
F1: The Movie, dlouho očekávaný film o formuli 1 s Bradem Pittem v hlavní roli,…
Ferrari Hypercar dominuje letošnímu ročníku FIA WEC. Z dosavadních čtyř závodů vyhrál ikonický italský konstruktér…