Budoucí vozy DTM Electric budou vybaveny elektrickými pohony od společnosti Schaeffler s nekonečně variabilním rozdělováním točivého momentu, a proto zasahující do nových dimenzí jak v potenciálu jízdní dynamiky, tak v oblasti rekuperovatelné energie.
Kromě toho bude nainstalován systém řízení Space Drive, který je již používán v DTM. Inovativní řešení pro řízení teploty od společnosti MAHLE zajistí komplexní chlazení součástí pohonu. Výsledkem je, že DTM Electric bude sloužit jako inovační laboratoř v motoristickém sportu.
Benedikt Böhme, generální ředitel ITR, která šampionát sankcionuje, vysvětlil: „DTM Electric Design Model působí velmi dobrým dojmem, jaký je zcela nově koncipovaný, sportovně naprosto výjimečný a v polovině období globální elektrizující závodní seriál, jaký chceme vybudovat. spolu s DTM Electric by mělo být i osvědčené DTM. Dalším krokem bude kombinace výkonu, jak jej známe z Demo Car, se vzhledem tohoto modelu.“
Šéf DTM Gerhard Berger je také potěšen dalším krokem na cestě k DTM Electric: „Vývoj pro DTM Electric je v plném proudu a jsme hrdí na to, že můžeme představit další krok s modelem DTM Electric Design Model. Vzhled vozu vyjadřuje naši vizi plně elektrifikované, vysoce výkonné závodní série: futuristické, aerodynamicky účinné, inovativní a sportovní od základů.“
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…
Macau GT Cup opět přilákal pole globálních superhvězd GT3, aby bojovaly na slavném okruhu Guia…
Od svého odchodu z formule 1 na konci roku 2022 Sebastian Vettel nezávodil v žádné…
V Class 1 DTM jezdil Rene Rast s Audi od titulu k titulu, ale letos…