Budoucí vozy DTM Electric budou vybaveny elektrickými pohony od společnosti Schaeffler s nekonečně variabilním rozdělováním točivého momentu, a proto zasahující do nových dimenzí jak v potenciálu jízdní dynamiky, tak v oblasti rekuperovatelné energie.
Kromě toho bude nainstalován systém řízení Space Drive, který je již používán v DTM. Inovativní řešení pro řízení teploty od společnosti MAHLE zajistí komplexní chlazení součástí pohonu. Výsledkem je, že DTM Electric bude sloužit jako inovační laboratoř v motoristickém sportu.
Benedikt Böhme, generální ředitel ITR, která šampionát sankcionuje, vysvětlil: „DTM Electric Design Model působí velmi dobrým dojmem, jaký je zcela nově koncipovaný, sportovně naprosto výjimečný a v polovině období globální elektrizující závodní seriál, jaký chceme vybudovat. spolu s DTM Electric by mělo být i osvědčené DTM. Dalším krokem bude kombinace výkonu, jak jej známe z Demo Car, se vzhledem tohoto modelu.“
Šéf DTM Gerhard Berger je také potěšen dalším krokem na cestě k DTM Electric: „Vývoj pro DTM Electric je v plném proudu a jsme hrdí na to, že můžeme představit další krok s modelem DTM Electric Design Model. Vzhled vozu vyjadřuje naši vizi plně elektrifikované, vysoce výkonné závodní série: futuristické, aerodynamicky účinné, inovativní a sportovní od základů.“
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…