Budoucí vozy DTM Electric budou vybaveny elektrickými pohony od společnosti Schaeffler s nekonečně variabilním rozdělováním točivého momentu, a proto zasahující do nových dimenzí jak v potenciálu jízdní dynamiky, tak v oblasti rekuperovatelné energie.
Kromě toho bude nainstalován systém řízení Space Drive, který je již používán v DTM. Inovativní řešení pro řízení teploty od společnosti MAHLE zajistí komplexní chlazení součástí pohonu. Výsledkem je, že DTM Electric bude sloužit jako inovační laboratoř v motoristickém sportu.
Benedikt Böhme, generální ředitel ITR, která šampionát sankcionuje, vysvětlil: „DTM Electric Design Model působí velmi dobrým dojmem, jaký je zcela nově koncipovaný, sportovně naprosto výjimečný a v polovině období globální elektrizující závodní seriál, jaký chceme vybudovat. spolu s DTM Electric by mělo být i osvědčené DTM. Dalším krokem bude kombinace výkonu, jak jej známe z Demo Car, se vzhledem tohoto modelu.“
Šéf DTM Gerhard Berger je také potěšen dalším krokem na cestě k DTM Electric: „Vývoj pro DTM Electric je v plném proudu a jsme hrdí na to, že můžeme představit další krok s modelem DTM Electric Design Model. Vzhled vozu vyjadřuje naši vizi plně elektrifikované, vysoce výkonné závodní série: futuristické, aerodynamicky účinné, inovativní a sportovní od základů.“
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…
Tým WRT bude i v letošním roce působit s dvěma vozy BMW M4 GT3 Evo…