Sedmý závod byl už projetí prvních dvou zatáček přerušen, když Lucas Auer vytlačil Maximiliana Buhka do kačírku. Jelikož nebyl schopen vyjet, tak byl na trať vyslán safety car. Závod skončil předčasně pro debutanta Christophera Haaseho, jehož ze závodu vyprovodil defekt pneutmatiky.
Po restartu si vedení udržel polesitter Kelvin van der Linde před Ellisem a Stolzem. V pátém kole se roztočilo ferrari Alexe Albona po kontaktu s Mainim.
Na Nürburgrinu se konaly hned dva comebacky, avšak ani jeden neskočil podle představ hlavních aktérů. Markus Winkelhock, který zastakoval za Sophii Flörsch, startoval z devatenácté příčky. Ačkoliv se dokázal po stíhací jízdě probojovat na osmé místo, tak posléze o něj přišel po trvdém souboji s Lawsonem. Navíc ještě obdržel penalizaci průjezd boxy právě za manévr na Lawsona a propadl se až na 16. místo.
Druhým navrítilcem byl tým Porsche, pro nejž ale závod skončil už po osmi kolech poté, co Michael Ammermüller konlidoval s Timem Glockem a Lucasem Auerem a v boxech se neporadilo vyměnit levé přední kolo jeho Porsche 911 GT R.
Tým ME Motorsport bude v sezóně 2025 opět soutěžit v německém ADAC GT4. Tým pořídil…
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…