Po úvodním závodě na italské Monze se DTM přesune do Německa. Na dnes již tradičním okruhu Lausitzring se mění úvodní šikana.
Už od sezony 2001 se využívala Grand Prix verze, přestože se loni přešlo i na kratší – sprintovou variantu. Kromě toho je ale okruh samotný vlastně ovál, protože se budoval se záměrem pořádat tehdejší závody CART (dnešní IndyCar), což se skutečně jednou povedlo.
Samotné DTM zde také chtělo jezdit v roce 2003, ale po defektech pneumatik Christiana Abta a Laurenta Aiella se od této myšlenky upustilo. DTM se tehdy po pátku rozhodlo vrátit ke klasické verzi.
Úprava tak přichází nyní, ale bude to směs oválu a právě již zmíněné GP verze okruhu. Přestože je Lausitzring díky této variantě o pět zatáček kratší, délka jednoho kola bude delší o 200 metrů.
Zůstane Timo Glock v roce 2026 u týmu McLaren Dörr Motorsport v DTM? Bývalý jezdec…
Genesis má za sebou úspěšný shakedown nového Hypercaru GMR-001. Přesné místo konání tohoto shakedownu není…
Druhé vítězství sezóny, 30. vítězství v kariéře DTM: René Rast zažil fantastickou neděli během pátého…
Trojnásobný šampion DTM René Rast si zajistil další vítězství v rámci německého šampionátu.
Šampionát DTM se přesouvá do druhé poloviny letošní sezóny, přičemž Jack Aitken dominoval sobotnímu závodu…
Nick Cassidy, bývalý pilot DTM a současný vícemistr Formule E, spolu s Peugeotem, silně naznačil…