Po úvodním závodě na italské Monze se DTM přesune do Německa. Na dnes již tradičním okruhu Lausitzring se mění úvodní šikana.
Už od sezony 2001 se využívala Grand Prix verze, přestože se loni přešlo i na kratší – sprintovou variantu. Kromě toho je ale okruh samotný vlastně ovál, protože se budoval se záměrem pořádat tehdejší závody CART (dnešní IndyCar), což se skutečně jednou povedlo.
Samotné DTM zde také chtělo jezdit v roce 2003, ale po defektech pneumatik Christiana Abta a Laurenta Aiella se od této myšlenky upustilo. DTM se tehdy po pátku rozhodlo vrátit ke klasické verzi.
Úprava tak přichází nyní, ale bude to směs oválu a právě již zmíněné GP verze okruhu. Přestože je Lausitzring díky této variantě o pět zatáček kratší, délka jednoho kola bude delší o 200 metrů.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…