Formule E: Accelerate představí 24 nejrychlejších sim závodníků, kteří se postaví proti sobě ve vysoce nabité šestizávodní bitvě. Všichni budou závodit s virtuálními monoposty GEN2 na hře rFactor2.
Stejně jako v soutěži Race at Home Challenge, která probíhala loni na jaře, tak i zde se Formula E ponoří do virtuálního světa. Tentokrát budou závodníci čelit novým náročným funkcím tím, že budou muset poprvé zvládnout řízení energie a ATTACK MODE, čímž se online konkurenti ještě přiblíží všemu, čemu čelí závodníci v reálném šampionátu.
Fanoušci tak uvidí soutěz v podobě šesti závodů, která začíná na konci ledna a končí v březnu na Grand Final s dvojnásobnými body pro sim závodní hvězdy. Virtuální závody se budou konat na místech, které známe z reálného prostředí, jako je například berlínské letiště Tempelhof, Hong Kong Harbourfront a Red Hook City v New Yorku.
24 Esportových hráčů bude také usilovat o částku ve výši přibližně 2 500 000 milionů korun a reálné svezení s monopostem Gen2 během některé z vybrané E-Prix!
Mezi ty nejlepší se připojí i český závodník Martin Štefanko, který usedne do virtuálního kokpitu továrního týmu Jaguaru. Mladý Čech má už na svém kontě starty v F1 Esports pro tým Haas F1, aktuálně patří do sestavy Williams Esports.
„Na oficiální šampionát Formule E se moc těším, protože s těmito vozy jsem nikdy nezávodil, takže to bude nejenom cenná zkušenost, ale i velká výzva.
Trávil jsem spoustu hodin v kvalifikaci na jedno kolo, a po týdnu snažení jsem skončil na 7. místě, pouhých 0.005s za čtvrtým a desetinu za vítězem. Ačkoliv do soutěže automaticky postoupili nejlepší tři, tak se můj tým Williams Esports dal do kontaktu s týmem Jaguar a po pár dnech vyjednávání mi společně s Jakubem Brzezińskim získal také místo na roštu,“ říká Štefanko exkluzivně pro náš web.
Očekávání jsou vysoká, jelikož dostat se až sem nebylo nic snadného. Štefanko se tak chystá na další velký šampionát ve své kariéře virtuálního závodníka.
„Pro mě osobně je to velký úspěch, protože soutěž je obrovská a hodně jsem se chtěl do ní dostat, proto jsem byl zklamaný, když to těsně nevyšlo na automatický postup.
Díky fantastické podpoře týmu se mi nakonec příležitost naskytla, takže se nakonec veškeré hodiny tréninku vyplatili a budu se snažit o co nejlepší výsledek,“ dodává Čech.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…