Winkelhock debutoval v DTM v roce 1986 s BMW Insert a přestože odjel jen osm závodů, tak v polovině z nich dojel na bodech.
V sezoně 1989 kombinoval DTM s formulí 1, ve které se však ani v jednom z devíti případů nedokázal kvalifikovat.
O rok později podepsal smlouvu na celou sezonu s Bigazzi M Team. Na stupínku nejvyšším stanul v 18. závodě v Diepholzu. Za volantem BMW M3 odjel další dvě sezony, než přestoupil k Opelu, kde si i přes zisk několika pódií značně pohoršil.
Sezona | Tým | Auto | Počet vítězství | Nejlepší umístění | Počet bodů | Pořadí v šampionátu |
---|---|---|---|---|---|---|
1986 | BMW Insert | BMW 325i | - | 6. | 39 | 17. |
1987 | Wolf Racing | Forid Sierra XR4 Ti / Ford Sierra RS 500 Cosworth | - | 10. | 28 | 23. |
1989 | AMG Motorenbau GmbH | Mercedes 190 E 2,5-16 Evo | - | 6. | 13 | 34. |
1990 | Bigazzi M Team | BMW M3 Sport Evo | 1 | 1. | 119 | 6. |
1991 | M Team Schnitzer | BMW M3 Sport Evo | 1 | 1. | 101 | 7. |
1992 | M Team Schnitzer | BMW M3 Sport Evo | 1 | 1. | 110 | 8. |
2000 | Team Holzer | Opel Astra V8 Coupé | 1 | 1. | 113 | 5. |
2001 | Team Holzer | Opel Astra V8 Coupé | - | 4. | 12 | 16. |
2002 | OPC Team Phoenix | Opel Astra V8 Coupé | - | 5. | 3 | 13. |
2003 | OPC Euroteam | Opel Astra V8 Coupé | - | 8. | 1 | 15. |
Mladší bratr Joachima Manfred ve formuli 1 reprezentoval v letech 1982-1984 týmy ATS, Brabham a RAM. V sezoně 1984 si rovněž vyzkoušel na domácím AVUSU DTM, když se posadil za volant BMW.
Nejdéle z rodiny Winkelhockových vydržel Markus, syn Manfreda, který závodil s přestávkou mezi lety 2004-2010.
Svůj debut si odbyl v roce 2004 pro tým Persson. Nejlépe skončil na devátém místě, ovšem tehdy se body udělovaly pouze do osmého místa.
Poté se na soupisce objevil zase až v sezoně 2007, kdy se upsal týmu Abt. U Audi bylo rovněž jeho maximem deváté místo a v konečném pořadí se umístil na posledním místě.
V témže roce se zúčasnil jediného závodu formule 1. Do GP Evropy odstartoval s podprůměrným vozem Spykeru, přesto několik kol vedl.
O rok později přešel k týmu Rosberg, ve kterém se jednalo už o úspěšnější tažení. Bodoval celkem třikrát. Avšak za jeho nejlepší sezonu by se dal považovat ročník 2009, když mu v Šampionátu jezdců patřilo 10. místo.
Sezona | Tým | Auto | Počet vítězství | Nejlepší umístění | Počet bodů | Pořadí v šampionátu |
---|---|---|---|---|---|---|
2004 | Persson Motorsport | AMG-Mercedes CLK-DTM 2003 | - | 9. | 0 | 19. |
2007 | Abt Sportsline / Futurecom TME | Audi A4 DTM 2007 / Audi A4 DTM 2005 | - | 9. | 0 | 19. |
2008 | Team Rosberg | Audi A4 DTM 2007 | - | 6. | 6 | 12. |
2009 | Team Rosberg | Audi A4 DTM 2008 | - | 4. | 11 | 10. |
2010 | Team Rosberg | Audi A4 DTM 2008 | - | 4. | 7 | 12. |
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…