Závody se poprvé konaly na Diepholzu v roce 1968 kvůli nedostatku stálých okruhů v Německu, ale závodění se zde drželo téměř dalších třicet let. Německý motoristický sport v 60. letech velmi trpěl nedostatkem okruhů. Starý Nurburgring a otevřený 1966 Hockenheim-Motodrom byly v té době jediné dvě stálé závodní dráhy.
Při hledání alternativ se závody na vojenských letištích staly docela populární. Až do 90. let byly pro německé mistrovské závody používány tratě jako Wunstorf, Mainz-Finthen, Kassel-Calden, Fassberg nebo Siegerland. Ale nejpopulárnějším letištním závodem v Německu byl dříve Diepholz.
Dočasný okruh, jenž byl nebezpečný, se používal dlouho hlavně pro DTM. Celá délka runwaye byla použita jako součást okruhu s rychlou dvojitou šikanou a start/cíl vedl rovně.
Trať dále zahrnovala dočasnou boxovou uličku vedoucí dolů po jedné straně dráhy. Na místě nebyly žádné garáže ani trvalé závodní budovy. Přestože měl Diepholz široké únikové zóny kvůli širokému prostředí letiště, tak způsoboval i těžké nehody.
Od začátku mistrovství v roce 1972 byl závod Diepholz zařazen do Deutsche Rennsport-Meisterschaft (DRM), nejslavnějšího šampionátu cestovních vozů sedmdesátých let. Nejlepší piloti cestovních vozů té doby jako Dieter Glemser, Hans Heyer, Helmut Kelleners, Karl-Heinz Becker, Bob Wollek nebo Albrecht Krebs, závodili v Diepholzu.
Když se DTM v roce 1989 vrátilo, okruh se změnil. Staré barely a pneumatiky byly pryč. Vše se nahradilo plastovými obrubníky, které byly instalovány speciálně pro závodní víkend a které byly poté odstraněny.
Rozložení trati se také změnilo. Stále to byla ale speciálně vytvořená závodní dráha a pro udržení závodu DTM to bylo obrovské množství práce např. instalace tribun pro diváky, obrubníky, bariéry, únikové zóny.
Když se na konci roku 1996 zhroutil DTM, tehdy známý jako FIA International Touring Car Championship, měl okruh jen malé využití. Přesto přibližně 60 000 diváků sledovalo závody v roce 1996, což byl největší dav vůbec. A byl to poslední vrchol v historii závodů Diepholz.
Posledních pár menších závodů se zde odjelo v následujících dvou letech, ale přesně po třiceti letech se opona za okruhem zavřela.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…