Rosberg si dal od závodění velkou pauzu, když absolvoval v roce 1986 poslední sezonu. Často se říká, že jeho odchod byl předčasný, čemuž nahrává fakt, že v roce 1992 vstoupil do DTM jako závodník.
Nicméně ještě předtím zkoušel Fin vytvořit vlastní tým ve formuli 1 s názvem Kansallis Banking Racing, případně Rosberg F1 Team pro sezonu 1988.
Samotný Rosberg měl být v celku logicky týmovým manažerem. Základ se zdál dobrý, závodník chtěl odkoupit tým Tyrrell od Kena Tyrrella, jenž měl už tehdy finanční problémy.
Situace se vyvíjela dobře, ale údajný hlavní partner z projektu Rosbergova formulového snu odstoupil. Tyrrell pokračoval ještě dalších několik let, než ho odkoupilo British American Tabacco.
A co Rosberg? Jak už jsme zmínili, tak se vrátil překvapivě k závodění v DTM s Mercedesem. V roce 1993 se podílel na vývoji nového Opelu Calibra pro DTM a o dva roky později poprvé vstoupil s vlastním týmem Rosberg právě s vozy Opel. Sezona 1995 ale byla zároveň skutečně Finova poslední z pozice závodního jezdce. Stáj ovšem existuje v DTM dodnes a René Rast zde dokázal letos vybojovat další titul.
Lamborghini oficiálně potvrzuje svůj odchod WEC, jak z kategorie Hypercar, tak z kategorie LMGT3. Italský…
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…