Ocon získal v sezoně 2015 mistrovský titul v GP3, ale poněkud překvapivě následoval postup do DTM, přestože většina jezdců šla do GP2 (dnešní F2).
Díky spojení s Mercedesem přišla příležitost právě ke startu v DTM. Přestože byl už v té době Ocon rezervním jezdcem Renaultu ve formuli 1, pokračovala jeho kariéra právě do Německa.
S Mercedesem C63 DTM toho mnoho nepředvedl. Za rok 2016 absolvoval celkem pět závodních víkendů, ale zvyknout si na vůz se střechou nebylo snadné. Hned o prvním víkendu na Hockenheimu nedokončil ani jeden závod a Bruno Spengler byl na Francouze hodně naštvaný. Nejlepším výsledkem pro Ocona bylo deváté místo na Zandvoortu.
V polovině roku ale přišla příležitost usednout do kokpitu Manoru formule 1, kde už v té době byl šampion DTM ze sezony 2015, Pascal Wehrlein.
Ocon neváhal a místo u Mercedesu z okamžitou platností opustil. Na jeho místo nastoupil narychlo Felix Rosenqvist, ale ani on nezůstal v DTM dlouho. Nástupce ale dokázal bodovat hned v prvním závodě a ročník zakončil pěti body.
Lamborghini oficiálně potvrzuje svůj odchod WEC, jak z kategorie Hypercar, tak z kategorie LMGT3. Italský…
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…