Ocon získal v sezoně 2015 mistrovský titul v GP3, ale poněkud překvapivě následoval postup do DTM, přestože většina jezdců šla do GP2 (dnešní F2).
Díky spojení s Mercedesem přišla příležitost právě ke startu v DTM. Přestože byl už v té době Ocon rezervním jezdcem Renaultu ve formuli 1, pokračovala jeho kariéra právě do Německa.
S Mercedesem C63 DTM toho mnoho nepředvedl. Za rok 2016 absolvoval celkem pět závodních víkendů, ale zvyknout si na vůz se střechou nebylo snadné. Hned o prvním víkendu na Hockenheimu nedokončil ani jeden závod a Bruno Spengler byl na Francouze hodně naštvaný. Nejlepším výsledkem pro Ocona bylo deváté místo na Zandvoortu.
V polovině roku ale přišla příležitost usednout do kokpitu Manoru formule 1, kde už v té době byl šampion DTM ze sezony 2015, Pascal Wehrlein.
Ocon neváhal a místo u Mercedesu z okamžitou platností opustil. Na jeho místo nastoupil narychlo Felix Rosenqvist, ale ani on nezůstal v DTM dlouho. Nástupce ale dokázal bodovat hned v prvním závodě a ročník zakončil pěti body.
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…
Tým WRT bude i v letošním roce působit s dvěma vozy BMW M4 GT3 Evo…