Ocon získal v sezoně 2015 mistrovský titul v GP3, ale poněkud překvapivě následoval postup do DTM, přestože většina jezdců šla do GP2 (dnešní F2).
Díky spojení s Mercedesem přišla příležitost právě ke startu v DTM. Přestože byl už v té době Ocon rezervním jezdcem Renaultu ve formuli 1, pokračovala jeho kariéra právě do Německa.
S Mercedesem C63 DTM toho mnoho nepředvedl. Za rok 2016 absolvoval celkem pět závodních víkendů, ale zvyknout si na vůz se střechou nebylo snadné. Hned o prvním víkendu na Hockenheimu nedokončil ani jeden závod a Bruno Spengler byl na Francouze hodně naštvaný. Nejlepším výsledkem pro Ocona bylo deváté místo na Zandvoortu.
V polovině roku ale přišla příležitost usednout do kokpitu Manoru formule 1, kde už v té době byl šampion DTM ze sezony 2015, Pascal Wehrlein.
Ocon neváhal a místo u Mercedesu z okamžitou platností opustil. Na jeho místo nastoupil narychlo Felix Rosenqvist, ale ani on nezůstal v DTM dlouho. Nástupce ale dokázal bodovat hned v prvním závodě a ročník zakončil pěti body.
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…