Ocon získal v sezoně 2015 mistrovský titul v GP3, ale poněkud překvapivě následoval postup do DTM, přestože většina jezdců šla do GP2 (dnešní F2).
Díky spojení s Mercedesem přišla příležitost právě ke startu v DTM. Přestože byl už v té době Ocon rezervním jezdcem Renaultu ve formuli 1, pokračovala jeho kariéra právě do Německa.
S Mercedesem C63 DTM toho mnoho nepředvedl. Za rok 2016 absolvoval celkem pět závodních víkendů, ale zvyknout si na vůz se střechou nebylo snadné. Hned o prvním víkendu na Hockenheimu nedokončil ani jeden závod a Bruno Spengler byl na Francouze hodně naštvaný. Nejlepším výsledkem pro Ocona bylo deváté místo na Zandvoortu.
V polovině roku ale přišla příležitost usednout do kokpitu Manoru formule 1, kde už v té době byl šampion DTM ze sezony 2015, Pascal Wehrlein.
Ocon neváhal a místo u Mercedesu z okamžitou platností opustil. Na jeho místo nastoupil narychlo Felix Rosenqvist, ale ani on nezůstal v DTM dlouho. Nástupce ale dokázal bodovat hned v prvním závodě a ročník zakončil pěti body.
Maro Engel vstupuje do své desáté sezony v DTM s Mercedesem. Před prvním víkendem sdělil…
Jules Gounon promluvil o své debutové sezoně v DTM, svých očekáváních a cílech, a mnoho…
Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…
Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…
Šampionát DTM se vrací na závodní okruhy. Devět prémiových výrobců a mezinárodní pole s 24…
Vůz #46, tedy i Valentino Rossi, zísiává druhé kategorii LMGT3 na italské Imole. Závod vyhrálo…