Ocon získal v sezoně 2015 mistrovský titul v GP3, ale poněkud překvapivě následoval postup do DTM, přestože většina jezdců šla do GP2 (dnešní F2).
Díky spojení s Mercedesem přišla příležitost právě ke startu v DTM. Přestože byl už v té době Ocon rezervním jezdcem Renaultu ve formuli 1, pokračovala jeho kariéra právě do Německa.
S Mercedesem C63 DTM toho mnoho nepředvedl. Za rok 2016 absolvoval celkem pět závodních víkendů, ale zvyknout si na vůz se střechou nebylo snadné. Hned o prvním víkendu na Hockenheimu nedokončil ani jeden závod a Bruno Spengler byl na Francouze hodně naštvaný. Nejlepším výsledkem pro Ocona bylo deváté místo na Zandvoortu.
V polovině roku ale přišla příležitost usednout do kokpitu Manoru formule 1, kde už v té době byl šampion DTM ze sezony 2015, Pascal Wehrlein.
Ocon neváhal a místo u Mercedesu z okamžitou platností opustil. Na jeho místo nastoupil narychlo Felix Rosenqvist, ale ani on nezůstal v DTM dlouho. Nástupce ale dokázal bodovat hned v prvním závodě a ročník zakončil pěti body.
Cadillac vítá značku Mobil 1 jako svého hlavního sponzora vozu Cadillac Wayne Taylor Racing V-Series.R…
Evropský šampionát má za sebou druhý závodní víkend letošní sezony. V prvním závodě se podruhé…
Od nedělního závodu na Lausitzringu (25. května 2025) mohou čeští fanoušci konečně vidět a slyšet…
Tým WRT dosáhl ve druhém závodě v Zandvoortu pozoruhodného vítězství, když skvělá zastávka v boxech…
Dvojice Rutronik Racing Patric Niederhauser a Sven Müller zahájila svůj boj o titul ve Sprint…
Již příští měsíc se pojede největší vytrvalostní závod na světě: ikonický 24hodinový závod na francouzském…