Série závodů, kde Jílková pojede, se provozuje od počátku 60. let hlavně na Nürburgringu. Zároveň je považován za nejstarší německou závodní sérii cestovních vozů. Na rozdíl od běžných závodů o umístění je to událost podobná soutěžení na uzavřeném závodním okruhu, kdy jsou pro jezdce připraveny výzvy v podobě časů, které musí na německé trati splnit.
„Na Nürburgringu jsem trávila během léta poměrně dost času. S přáteli a týmem jsem se seznamovala s prostředím a tratí samotnou, jelikož jsem zde nikdy předtím nezávodila,“ prozradila česká závodnice.
Čtyřnásobná mistryně motokár se postupně přesouvá z monopostů do vytrvalostního závodění, které jí ale také hodně baví. Jedná se sice stále o motorsport, ale disciplíny jsou to velmi odlišné.
„Každopádně už se nemohu dočkat, až usednu do závodního BMW 325i týmu Jaco’s Paddock. Motivaci k dobrému výsledku mám obrovskou, jelikož mým kolegou bude Robert Haub, se kterým jsem už několikrát startovala ve voze Praga R1. Na Slovakiaringu jsme před pár lety dokázali zvítězit ve vytrvalostním závodě, takže máme oba ty nejvyšší ambice, přestože víme, že to bude velmi vyrovnané.“
Češka rozhodně ví, o čem hovoří, jelikož v její kategorii budou téměř totožné vozy značky BMW. Závod na „zeleném pekle“ se uskuteční už tento čtvrtek 24. září.
Jedním z důvodů vstupu Jílkové do RCN může být série VLN, která je v Německu ještě populárnější. V rámci VLN se pravidelně objevuje mnoho profesionálních závodníků, kteří se připravují i na jiné vytrvalostní závody.
Oficiální testy na novou sezonu DTM byly zahájeny. Piloti se po zimní přestávce sešli na…
Závodní tým HRT Ford Performance prezentoval své dva piloty.
Loňský šampion Formule E, Pascal Wehrlein, doplní sestavu třetího vozu Porsche Penske pro 24h v…
Pure Rxcing postaví dvojici továrních jezdců Porsche po boku Alexe Malykhina v letošní sezóně GT…
Tresor Attempto Racing nasazuje tři Audi R8 LMS GT3 do GT World Challenge Europe.