Projekt byl dílem Bena Bowlbyho, který na voze začal pracovat už v roce 2009. Šasi mělo být jako jeden z kandidátů na nový vzhled vozů IndyCar pro sezonu 2012. Za finanční podpory Chipa Ganassiho, který vlastní v IndyCar legendární tým Chip Ganassi Racing se prototyp odhalil na Chicagské autoshow v únoru 2010.
Bohužel zájem ze strany Američanů nebyl, ale přesto se Bowlby nevzdal a rozhodl se ke spolupráci s Donem Panozem. Myšlenka byla prezentována organizátorům 24h Le Mans ACO, kteří souhlasili a udělili vozu „Garáž 56“ pro experimentální vozidla.
Nissan poskytl řadový čtyřválec s turbem o objemu 1,6 litru a partnerství pro Le Mans, což bylo nesmírně důležité. Váha pro vytrvalostní závod byla bez pilota a paliva pouhých 475 kilogramů. Posádku vytvořili Marino Franchitti, Michael Krumm a Satoshi Motoyama.
I když byl vůz pouhým „experimentem“, tak si nevedl zle. Na rovinkách měl skvělé tempo, ale v zatáčkách už to bylo kvůli úzkému šasi trochu obtížnější. Celkově ztratil na nejrychlejší vůz LMP1 v kvalifikaci 18 vteřin. Bohužel DeltaWing ze závodu odstoupil už v pětasedmdesátém kole, nejednalo se ale o poruchu, nýbrž o kolizi s jedním z rychlejších jezdců. Vůz Toyoty z nejvyšší kategorie LMP1 prototyp doslova smetl z dráhy.
Po neúspěšném Le Mans se ovšem DeltaWing přesunul zpátky do Ameriky, kde se mu postupně začalo dařit. Designéři se přizpůsobili pravidlům a vůz dostal střechu a stala se z něj verze kupé. O tom ale až někdy příště…
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…
Tým WRT bude i v letošním roce působit s dvěma vozy BMW M4 GT3 Evo…