Italský závodník dostal příležitost pro domácí závod od Eddieho Jordana, který se rozhodl mladíka z formule 3000 otestovat. Pomohl tomu i předčasný konec kariéry Thierryho Boutsena uprostřed sezony 1993. I díky tomu Jordan vystřídal v roce 1993 neuvěřitelných šest jezdců.
Apicella tak dorazil do Monzy, kde startoval s týmem Sasol Jordan po boku Rubense Barrichella. Závodník, který řídil vůz pouhé dvě hodiny během testování roztočil během tréninku dvakrát vůz a byl i mimo trať. Kvalifikace nebyla zrovna ideální, protože vůz Jordan 193 rychlost zkrátka neměl. Ital startoval třiadvacátý, čtyři pozice za týmovým kolegou.
Závodník Jordanu odstartoval do nejkratší účasti ve formuli 1, když kolidoval po pouhých 800 metrech a závod nedokončil. Apicellovo řízení bylo poškozené po kolizi se soupeři ještě před první šikanou. Následující závody byl nahrazený Emanuelem Naspettim. Ital se vrátil opět do Japonska, kde získal několik vítězství a v roce 1994 titul formule Nippon.
Tento rekord je jako oficiální, přitom tomu tak ale není. Nejkratší kariéru měl Ernst Loof, který odjel ve formuli 1 pouhé dva metry! Během GP Německa roku 1953 závodník odstoupil hned na startu, jelikož mu selhala olejová pumpa.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…