Japonská Super Formula vychází z formule F3000, kde právě sedminásobný mistr světa v roce 1991 startoval. Nebylo by nic překvapivého, kdyby zde Schumacher zůstal, jelikož je několik let už běžnou záležitostí, že se jezdci přesouvají z Evropy právě tam. Mezi takové můžeme zařadit i Stoffela Vandoorna a Pierra Gaslyho, kteří chvíli čekali na sedačku ve formuli 1 po svých titulech v GP2.
Němec si vyzkoušel v letech 1989 až 1991 různé kategorie včetně vytrvalostního závodění nebo DTM. V DTM výsledky ale neměl, zkrátka monoposty jsou monoposty.
Schumacher se připojil s vozem Ralt Mugen do závodu na okruhu Sugo, který samozřejmě závodník neznal. Sám tehdy ve světě neznámý nováček také nebyl brán příliš vážně, každopádně o sobě dal hlasitě vědět. Přestože to pro něj byla premiéra v šampionátu, tak dokončil v závodě druhý!
Jeho spolupráce s manažerem Willim Webberem ale nabrala na obrátkách a přišla první možnost závodění ve formuli 1 hned měsíc po působení v Japonsku. Tým Jordan a Schumacher se spojili pro závod v belgickém Spa. Rozhodně to bylo klíčové, jinak bychom viděli úplně jiný příběh a jiného Michaela Schumachera.
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…