Japonská Super Formula vychází z formule F3000, kde právě sedminásobný mistr světa v roce 1991 startoval. Nebylo by nic překvapivého, kdyby zde Schumacher zůstal, jelikož je několik let už běžnou záležitostí, že se jezdci přesouvají z Evropy právě tam. Mezi takové můžeme zařadit i Stoffela Vandoorna a Pierra Gaslyho, kteří chvíli čekali na sedačku ve formuli 1 po svých titulech v GP2.
Němec si vyzkoušel v letech 1989 až 1991 různé kategorie včetně vytrvalostního závodění nebo DTM. V DTM výsledky ale neměl, zkrátka monoposty jsou monoposty.
Schumacher se připojil s vozem Ralt Mugen do závodu na okruhu Sugo, který samozřejmě závodník neznal. Sám tehdy ve světě neznámý nováček také nebyl brán příliš vážně, každopádně o sobě dal hlasitě vědět. Přestože to pro něj byla premiéra v šampionátu, tak dokončil v závodě druhý!
Jeho spolupráce s manažerem Willim Webberem ale nabrala na obrátkách a přišla první možnost závodění ve formuli 1 hned měsíc po působení v Japonsku. Tým Jordan a Schumacher se spojili pro závod v belgickém Spa. Rozhodně to bylo klíčové, jinak bychom viděli úplně jiný příběh a jiného Michaela Schumachera.
Maro Engel vstupuje do své desáté sezony v DTM s Mercedesem. Před prvním víkendem sdělil…
Jules Gounon promluvil o své debutové sezoně v DTM, svých očekáváních a cílech, a mnoho…
Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…
Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…
Šampionát DTM se vrací na závodní okruhy. Devět prémiových výrobců a mezinárodní pole s 24…
Vůz #46, tedy i Valentino Rossi, zísiává druhé kategorii LMGT3 na italské Imole. Závod vyhrálo…