Japonská Super Formula vychází z formule F3000, kde právě sedminásobný mistr světa v roce 1991 startoval. Nebylo by nic překvapivého, kdyby zde Schumacher zůstal, jelikož je několik let už běžnou záležitostí, že se jezdci přesouvají z Evropy právě tam. Mezi takové můžeme zařadit i Stoffela Vandoorna a Pierra Gaslyho, kteří chvíli čekali na sedačku ve formuli 1 po svých titulech v GP2.
Němec si vyzkoušel v letech 1989 až 1991 různé kategorie včetně vytrvalostního závodění nebo DTM. V DTM výsledky ale neměl, zkrátka monoposty jsou monoposty.
Schumacher se připojil s vozem Ralt Mugen do závodu na okruhu Sugo, který samozřejmě závodník neznal. Sám tehdy ve světě neznámý nováček také nebyl brán příliš vážně, každopádně o sobě dal hlasitě vědět. Přestože to pro něj byla premiéra v šampionátu, tak dokončil v závodě druhý!
Jeho spolupráce s manažerem Willim Webberem ale nabrala na obrátkách a přišla první možnost závodění ve formuli 1 hned měsíc po působení v Japonsku. Tým Jordan a Schumacher se spojili pro závod v belgickém Spa. Rozhodně to bylo klíčové, jinak bychom viděli úplně jiný příběh a jiného Michaela Schumachera.
Lamborghini oficiálně potvrzuje svůj odchod WEC, jak z kategorie Hypercar, tak z kategorie LMGT3. Italský…
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…