Podobně jako tomu bylo u McLarenu, tak i zde se jednalo o jednorázovou záležitost. Lotus se svým pilotem Gunnarem Nilssonem zvolil červené zabarvení pro GP Japonska 1977 ve snaze propagovat Imperial tobacco.
Nilssonovi to bohužel štěstí nepřineslo, jelikož nedokončil v Japonsku svůj sedmý závod v řadě. Pro mladého Švéda to byl zároveň poslední závod v životě, jelikož mu byla diagnózována rakovina.
Následujícího roku nemoci bohužel podlehl, pouhých pět měsíců po smrti svého přítele Ronnieho Petersona, který shodou okolností závodil pro stejný tým následující sezonu.
Podle deníku The Times měl Nilsson skvělý talent, který mu pomohl držet se na úrovni šampiona následující sezony formule 1 Maria Andrettiho. Pravděpodobně mohl dokázat daleko více, protože i za pouhé dvě sezony ve získal jedno vítězství a třikrát umístění na stupních vítězů.
Cadillac vítá značku Mobil 1 jako svého hlavního sponzora vozu Cadillac Wayne Taylor Racing V-Series.R…
Evropský šampionát má za sebou druhý závodní víkend letošní sezony. V prvním závodě se podruhé…
Od nedělního závodu na Lausitzringu (25. května 2025) mohou čeští fanoušci konečně vidět a slyšet…
Tým WRT dosáhl ve druhém závodě v Zandvoortu pozoruhodného vítězství, když skvělá zastávka v boxech…
Dvojice Rutronik Racing Patric Niederhauser a Sven Müller zahájila svůj boj o titul ve Sprint…
Již příští měsíc se pojede největší vytrvalostní závod na světě: ikonický 24hodinový závod na francouzském…