Podobně jako tomu bylo u McLarenu, tak i zde se jednalo o jednorázovou záležitost. Lotus se svým pilotem Gunnarem Nilssonem zvolil červené zabarvení pro GP Japonska 1977 ve snaze propagovat Imperial tobacco.
Nilssonovi to bohužel štěstí nepřineslo, jelikož nedokončil v Japonsku svůj sedmý závod v řadě. Pro mladého Švéda to byl zároveň poslední závod v životě, jelikož mu byla diagnózována rakovina.
Následujícího roku nemoci bohužel podlehl, pouhých pět měsíců po smrti svého přítele Ronnieho Petersona, který shodou okolností závodil pro stejný tým následující sezonu.
Podle deníku The Times měl Nilsson skvělý talent, který mu pomohl držet se na úrovni šampiona následující sezony formule 1 Maria Andrettiho. Pravděpodobně mohl dokázat daleko více, protože i za pouhé dvě sezony ve získal jedno vítězství a třikrát umístění na stupních vítězů.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…