Kanaďan sice už závodil v monopostech formule Ford, ale s penězi na tom nebyl nejlépe. Aby si vydělal na okruhy, tak se připojil k závodění na sněžných skútrech, kde byl až neuvěřitelně úspěšný.
V červeném skútru, který připomínal motokáru, získával dobré peníze a dokonce se v roce 1974 stal celkovým vítězem ve světovém šampionu na těchto monstrech. Bylo mu pouhých dvaadvacet let, přičemž porážel daleko zkušenější soupeře.
Jeho druhá sezona ve formuli Atlantic byla dokonce z části sponzorována výrobcem skútrů Skiroule, které používal pro šampionát. Kromě toho se závodník podílel na vývoji designu pro sněžné skútry, což způsobilo revoluci samotného sportu.
„Tyhle věci se často klouzaly, což mě hodně naučilo držet kontrolu. A viditelnost byla hrozná! Pokud jste nevedli, neviděli jste nic a všude kolem se valil sníh. Bylo to dobré pro reakce, díky tomu jsem přestal mít strach ze závodění v dešti,“ řekl kdysi Villeneuve.
Lamborghini oficiálně potvrzuje svůj odchod WEC, jak z kategorie Hypercar, tak z kategorie LMGT3. Italský…
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…