Kanaďan sice už závodil v monopostech formule Ford, ale s penězi na tom nebyl nejlépe. Aby si vydělal na okruhy, tak se připojil k závodění na sněžných skútrech, kde byl až neuvěřitelně úspěšný.
V červeném skútru, který připomínal motokáru, získával dobré peníze a dokonce se v roce 1974 stal celkovým vítězem ve světovém šampionu na těchto monstrech. Bylo mu pouhých dvaadvacet let, přičemž porážel daleko zkušenější soupeře.
Jeho druhá sezona ve formuli Atlantic byla dokonce z části sponzorována výrobcem skútrů Skiroule, které používal pro šampionát. Kromě toho se závodník podílel na vývoji designu pro sněžné skútry, což způsobilo revoluci samotného sportu.
„Tyhle věci se často klouzaly, což mě hodně naučilo držet kontrolu. A viditelnost byla hrozná! Pokud jste nevedli, neviděli jste nic a všude kolem se valil sníh. Bylo to dobré pro reakce, díky tomu jsem přestal mít strach ze závodění v dešti,“ řekl kdysi Villeneuve.
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…