Kanaďan sice už závodil v monopostech formule Ford, ale s penězi na tom nebyl nejlépe. Aby si vydělal na okruhy, tak se připojil k závodění na sněžných skútrech, kde byl až neuvěřitelně úspěšný.
V červeném skútru, který připomínal motokáru, získával dobré peníze a dokonce se v roce 1974 stal celkovým vítězem ve světovém šampionu na těchto monstrech. Bylo mu pouhých dvaadvacet let, přičemž porážel daleko zkušenější soupeře.
Jeho druhá sezona ve formuli Atlantic byla dokonce z části sponzorována výrobcem skútrů Skiroule, které používal pro šampionát. Kromě toho se závodník podílel na vývoji designu pro sněžné skútry, což způsobilo revoluci samotného sportu.
„Tyhle věci se často klouzaly, což mě hodně naučilo držet kontrolu. A viditelnost byla hrozná! Pokud jste nevedli, neviděli jste nic a všude kolem se valil sníh. Bylo to dobré pro reakce, díky tomu jsem přestal mít strach ze závodění v dešti,“ řekl kdysi Villeneuve.
Dominantní Lucas Auer se opět radoval po startu z pole position z druhého letošního vítězství.
Cadillac vítá značku Mobil 1 jako svého hlavního sponzora vozu Cadillac Wayne Taylor Racing V-Series.R…
Evropský šampionát má za sebou druhý závodní víkend letošní sezony. V prvním závodě se podruhé…
Od nedělního závodu na Lausitzringu (25. května 2025) mohou čeští fanoušci konečně vidět a slyšet…
Tým WRT dosáhl ve druhém závodě v Zandvoortu pozoruhodného vítězství, když skvělá zastávka v boxech…
Dvojice Rutronik Racing Patric Niederhauser a Sven Müller zahájila svůj boj o titul ve Sprint…