Kanaďan sice už závodil v monopostech formule Ford, ale s penězi na tom nebyl nejlépe. Aby si vydělal na okruhy, tak se připojil k závodění na sněžných skútrech, kde byl až neuvěřitelně úspěšný.
V červeném skútru, který připomínal motokáru, získával dobré peníze a dokonce se v roce 1974 stal celkovým vítězem ve světovém šampionu na těchto monstrech. Bylo mu pouhých dvaadvacet let, přičemž porážel daleko zkušenější soupeře.
Jeho druhá sezona ve formuli Atlantic byla dokonce z části sponzorována výrobcem skútrů Skiroule, které používal pro šampionát. Kromě toho se závodník podílel na vývoji designu pro sněžné skútry, což způsobilo revoluci samotného sportu.
„Tyhle věci se často klouzaly, což mě hodně naučilo držet kontrolu. A viditelnost byla hrozná! Pokud jste nevedli, neviděli jste nic a všude kolem se valil sníh. Bylo to dobré pro reakce, díky tomu jsem přestal mít strach ze závodění v dešti,“ řekl kdysi Villeneuve.
Norimberské ulice tvoří první červencový víkend kulisy pro DTM: Norisring je na programu tento víkend.…
77. ročník závodu CrowdStrike 24 Hours of Spa opět dostál své pověsti nejtěžšího závodu GT3…
Lamborghini dosáhlo nového milníku ve své závodní historii, poprvé totiž zvítězilo v celkovém hodnocení 24hodiovém…
Nečekaným vítězem letošní belgické čtyřiadvacetihodinovky se stalo Lamborghini #63 týmu GRT - Grasser v posádce…
F1: The Movie, dlouho očekávaný film o formuli 1 s Bradem Pittem v hlavní roli,…
Ferrari Hypercar dominuje letošnímu ročníku FIA WEC. Z dosavadních čtyř závodů vyhrál ikonický italský konstruktér…