Kanaďan sice už závodil v monopostech formule Ford, ale s penězi na tom nebyl nejlépe. Aby si vydělal na okruhy, tak se připojil k závodění na sněžných skútrech, kde byl až neuvěřitelně úspěšný.
V červeném skútru, který připomínal motokáru, získával dobré peníze a dokonce se v roce 1974 stal celkovým vítězem ve světovém šampionu na těchto monstrech. Bylo mu pouhých dvaadvacet let, přičemž porážel daleko zkušenější soupeře.
Jeho druhá sezona ve formuli Atlantic byla dokonce z části sponzorována výrobcem skútrů Skiroule, které používal pro šampionát. Kromě toho se závodník podílel na vývoji designu pro sněžné skútry, což způsobilo revoluci samotného sportu.
„Tyhle věci se často klouzaly, což mě hodně naučilo držet kontrolu. A viditelnost byla hrozná! Pokud jste nevedli, neviděli jste nic a všude kolem se valil sníh. Bylo to dobré pro reakce, díky tomu jsem přestal mít strach ze závodění v dešti,“ řekl kdysi Villeneuve.
Zůstane Timo Glock v roce 2026 u týmu McLaren Dörr Motorsport v DTM? Bývalý jezdec…
Genesis má za sebou úspěšný shakedown nového Hypercaru GMR-001. Přesné místo konání tohoto shakedownu není…
Druhé vítězství sezóny, 30. vítězství v kariéře DTM: René Rast zažil fantastickou neděli během pátého…
Trojnásobný šampion DTM René Rast si zajistil další vítězství v rámci německého šampionátu.
Šampionát DTM se přesouvá do druhé poloviny letošní sezóny, přičemž Jack Aitken dominoval sobotnímu závodu…
Nick Cassidy, bývalý pilot DTM a současný vícemistr Formule E, spolu s Peugeotem, silně naznačil…