Zatáčka Eau Rouge je dost možná tou nejvíce ikonickou v celé historii formule 1. K velkému překvapení došlo před startem závodu ročníku 1994, kdy se jezdecká asociace společně s FIA domluvila na úpravě této zatáčky.
Kromě tragických nehod Ratzenbergera a Senny v ročníku 1994 se ve Spa stala také jedna hrozivě vyhlížející Alexovi Zanardimu o rok dříve. I proto se trať musela ve stoupání změnit.
Okruh byl přeasfaltován a vznikla širší úniková zóna s bariérami. Jezdci nakonec byli názoru, že se může opět jezdit zatáčka bez šikany, jelikož byla po úpravách mnohem bezpečnější. Můžeme tak být jenom rádi, že se na okruhu ve Spa stále jezdí, jelikož například Indianapolis kvůli nebezpečné trati takové štěstí neměl.
Sestava továrních jezdců BMW M Motorsport dostává další posílení pro sezonu 2025. 22letý Belgičan, Ugo…
Eduardo Barrichello doplnil sestavu Racing Spirit of Léman pro FIA WEC.
Jules Gounon říká, že bude mít s Mercedesem-AMG lehčí program v důsledku jeho povýšení na…
Vítězové závodu na Imole v kategorii LMGT3 World Endurance Championship Sean Gelael a Darren Leung…
Tento týden BMW oznámilo, že Maxime Martin na vlastní žádost opouští tým továrních jezdců. Později…
Nově odprezentovaný projekt Hyundai Motorsport, Hypercar Genesis, který vstoupí do WEC v roce 2026, má…