Zatáčka Eau Rouge je dost možná tou nejvíce ikonickou v celé historii formule 1. K velkému překvapení došlo před startem závodu ročníku 1994, kdy se jezdecká asociace společně s FIA domluvila na úpravě této zatáčky.
Kromě tragických nehod Ratzenbergera a Senny v ročníku 1994 se ve Spa stala také jedna hrozivě vyhlížející Alexovi Zanardimu o rok dříve. I proto se trať musela ve stoupání změnit.
Okruh byl přeasfaltován a vznikla širší úniková zóna s bariérami. Jezdci nakonec byli názoru, že se může opět jezdit zatáčka bez šikany, jelikož byla po úpravách mnohem bezpečnější. Můžeme tak být jenom rádi, že se na okruhu ve Spa stále jezdí, jelikož například Indianapolis kvůli nebezpečné trati takové štěstí neměl.
Nico Müller a Pascal Wehrlein usednou do vozů Hypercars 963 týmu Porsche Penske už v…
Maro Engel vstupuje do své desáté sezony v DTM s Mercedesem. Před prvním víkendem sdělil…
Jules Gounon promluvil o své debutové sezoně v DTM, svých očekáváních a cílech, a mnoho…
Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…
Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…
Šampionát DTM se vrací na závodní okruhy. Devět prémiových výrobců a mezinárodní pole s 24…