Tou asi nejznámnější nehodou je kolize vedoucího BMW Franze Engstlera a bezpečnostního Chevroletu. Safety Car vyrazil na trať už na konci prvního kola poté, co bylo v plamenech jiné BMW. Bezpečnostní vůz ale vyjel přímo do cesty prvního vozu, kterému vylomil kolo a ze závodu musel odstoupit.
Pamatujete na nejstarší německý okruh AVUS? Tak kromě několika fatálních nehod se zde stalo i několik kuriózních. Jedna z nich byla, když Safety Car zajížděl po restartu závodu mimo trať, ale vedoucí Alexander Wurz ho dohnal příliš brzy. Wurz Jeep předjel a rychle se před něj zařadil, protože chtěl mít ideální stopu do první zatáčky. Řidič Safety Caru zablokoval kola, ale i přesto Wurze sestřelil z první pozice.
Ani v královně motorsportu to někdy nejde hladce. Během warm-upu před závodem v Brazílii roku 2002 tvrdě havaroval Enrique Bernoldi s Arrowsem za Senna S. Medical Car zastavil před Bernoldiho vozem, ale Nick Heidfeld nestihl zareagovat a při otvírání dveří řidiče Safety Caru mu je pilot ustřelil a sobě zlomil zavěšení předního kola.
Během startu závodu na legendárním okruhu Indianapolis v roce 1971 dostal Eldon Palmer příležitost odstartovat závod s Dodgem Challengerem. Palmer byl úspěšný místní dealer vozů Dodge. Bohužel hned po odstartování závodu zajel do boxů v plné rychlosti, vůz nedokázal zabrzdit a narazil na konci uličky do tribuny s fotografy. Devětadvacet jich bylo zraněno a dva vážně. Naštěstí všichni tuto těžkou nehodu přežili.
V Americe se očividně nepoučili s půjčováním bezpečnostního vozu. Vedoucí vývoje vozidel General Motors, Mark Reuss dostal příležitost řídit nový Safety Car pro IndyCar během závodu Detroitu. Reuss ale při druhém kole nezvládl svůj Chevrolet a narazil v plné rychlosti do betonové bariéry v přímém přenose.
Darren Crowder, který byl občanem Birminghamu se před závodem Nascaru trochu opil. U hlavní tribuny viděl opuštěný a nezamčený Pontiac Trans Am Safety Car (v Americe Pace Car), proto ho nenapadlo nic lepšího, než se trochu povozit. Dvacetiletý Crowder vyjel na trať jen těsně před startem závodu, ale přesto se každý divil, co už dělá Safety Car na trati. Jakmile mladík projel kolem komisařů, tak si všimli, že za volantem sedí někdo jiný.
Crowder začal být pronásledovaný po okruhu, ale nakonec byla postavena bariéra z aut a byl zastaven po pár kolech. Hra ale neskončila, jakmile se snažili policisté a traťoví komisaři z vozu dostat, tak začal zamykat a odemykat dveře a „hrát si“ s příslušníky. Nakonec byl Crowder doslova za vlasy vytažený z vozidla a zatčený.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…