Šampionát cestoval po celém světě a snažil se zaujmout okruhy, které byly speciálně vytvořené právě ve spolupráci s A1GP. Jingkai Street Circuit byla patnáct kilometrů dlouhá trať pro závod v Číně roku 2006.
Problémů ale vzniklo hned několik. Jelikož se jednalo o městskou trať, bylo potřeba přijmout řadu bezpečnostních opatření. FIA se obávala skutečnosti, že je prostor pro závodní trať až příliš úzký a chtěla závod zrušit. To se ale nestalo.
Během prvního pátečního tréninku se zjistilo, že se vozy zkrátka do tak úzké zatáčky nemohou vytočit ani jednotlivě. Jezdci zkoušeli jezdit hodně širokou stopou, ale i tak museli uprostřed zatáčky zastavit. Poté se trénink přerušil červenou vlajkou a byl ukončen.
Okruh se tak přes noc musel zkrátit v bodě, kde byl trochu širší. Zatáčka byla pořád stále úzká a piloti při každém výjezdu ze zatáčky najížděli i do boxů, jelikož zkrátka neměli jinou možnost. Závodníci sice odjeli kvalifikaci, ale závod startovali za safety carem z bezpečnostních důvodů, protože i tak měli co dělat, aby se v zatáčce vytočili.
Další zajímavostí je, že během kvalifikace se uvolnil kryt kanálu z důvodu vysokého přítlaku vozů. Některé reklamní cedule zase upadávaly, takže rozhodně okruh nebyl na závod připravený.
V březnu roku 2007 bylo oznámeno, že se v Pekingu další závody A1GP z finančních důvodů nebudou konat.
Maro Engel vstupuje do své desáté sezony v DTM s Mercedesem. Před prvním víkendem sdělil…
Jules Gounon promluvil o své debutové sezoně v DTM, svých očekáváních a cílech, a mnoho…
Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…
Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…
Šampionát DTM se vrací na závodní okruhy. Devět prémiových výrobců a mezinárodní pole s 24…
Vůz #46, tedy i Valentino Rossi, zísiává druhé kategorii LMGT3 na italské Imole. Závod vyhrálo…