Šampionát cestoval po celém světě a snažil se zaujmout okruhy, které byly speciálně vytvořené právě ve spolupráci s A1GP. Jingkai Street Circuit byla patnáct kilometrů dlouhá trať pro závod v Číně roku 2006.
Problémů ale vzniklo hned několik. Jelikož se jednalo o městskou trať, bylo potřeba přijmout řadu bezpečnostních opatření. FIA se obávala skutečnosti, že je prostor pro závodní trať až příliš úzký a chtěla závod zrušit. To se ale nestalo.
Během prvního pátečního tréninku se zjistilo, že se vozy zkrátka do tak úzké zatáčky nemohou vytočit ani jednotlivě. Jezdci zkoušeli jezdit hodně širokou stopou, ale i tak museli uprostřed zatáčky zastavit. Poté se trénink přerušil červenou vlajkou a byl ukončen.
Okruh se tak přes noc musel zkrátit v bodě, kde byl trochu širší. Zatáčka byla pořád stále úzká a piloti při každém výjezdu ze zatáčky najížděli i do boxů, jelikož zkrátka neměli jinou možnost. Závodníci sice odjeli kvalifikaci, ale závod startovali za safety carem z bezpečnostních důvodů, protože i tak měli co dělat, aby se v zatáčce vytočili.
Další zajímavostí je, že během kvalifikace se uvolnil kryt kanálu z důvodu vysokého přítlaku vozů. Některé reklamní cedule zase upadávaly, takže rozhodně okruh nebyl na závod připravený.
V březnu roku 2007 bylo oznámeno, že se v Pekingu další závody A1GP z finančních důvodů nebudou konat.
Lamborghini oficiálně potvrzuje svůj odchod WEC, jak z kategorie Hypercar, tak z kategorie LMGT3. Italský…
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…