Šampionát cestoval po celém světě a snažil se zaujmout okruhy, které byly speciálně vytvořené právě ve spolupráci s A1GP. Jingkai Street Circuit byla patnáct kilometrů dlouhá trať pro závod v Číně roku 2006.
Problémů ale vzniklo hned několik. Jelikož se jednalo o městskou trať, bylo potřeba přijmout řadu bezpečnostních opatření. FIA se obávala skutečnosti, že je prostor pro závodní trať až příliš úzký a chtěla závod zrušit. To se ale nestalo.
Během prvního pátečního tréninku se zjistilo, že se vozy zkrátka do tak úzké zatáčky nemohou vytočit ani jednotlivě. Jezdci zkoušeli jezdit hodně širokou stopou, ale i tak museli uprostřed zatáčky zastavit. Poté se trénink přerušil červenou vlajkou a byl ukončen.
Okruh se tak přes noc musel zkrátit v bodě, kde byl trochu širší. Zatáčka byla pořád stále úzká a piloti při každém výjezdu ze zatáčky najížděli i do boxů, jelikož zkrátka neměli jinou možnost. Závodníci sice odjeli kvalifikaci, ale závod startovali za safety carem z bezpečnostních důvodů, protože i tak měli co dělat, aby se v zatáčce vytočili.
Další zajímavostí je, že během kvalifikace se uvolnil kryt kanálu z důvodu vysokého přítlaku vozů. Některé reklamní cedule zase upadávaly, takže rozhodně okruh nebyl na závod připravený.
V březnu roku 2007 bylo oznámeno, že se v Pekingu další závody A1GP z finančních důvodů nebudou konat.
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…
Tým WRT bude i v letošním roce působit s dvěma vozy BMW M4 GT3 Evo…